15 February 2010

Welcome to the world of photography

see väike armas kaamera saab varsti minu omaks.

helen, kui sa veel loed, siis niipea, kui ma olen ta kätte saanud, sooviks ma sinuga pilti teha, sest meil kunagi ammu oli kokkulepe ja... üleüldiselt on punapead väga, väga ilusad.

praegu olen oma viimased õhtud veetnud zenit-b kasutusjuhendit lugedes, tass vaniljeteed kõrval ning vahelduseks house md & skins. loen endiselt remarque'i. ootan vaheaega, mis saabub juba järgmisel nädalal, et siis kaugele ära minna ja kui postiteenistus korralikult töötab, ka pilte teha.

ma olen nii pikalt mõelnud eilse õhtu peale.
anna andeks, tõesti, et ma sinus kahtlesin

sa ei olnud seda halba väärt
midagi on muutunud, ma tunnen seda.
aitäh. et sa endiselt olemas oled

see kõik tõestab ainult seda, et sa oled parim inimene maailmas

-----------

3 comments:

Väike said...

:)

Lugu nr. 2 said...
This comment has been removed by the author.
Melian said...

mhh, anna mulle :D ma elustan!!