10 March 2010

baby the stars shine bright tonight

ma olen tüdruk, kes teeb kõik oma unistused teoks. ma tahan tartu - ma saan sinna. see oli täna k-st maailma parim, kui me arutasime ülikooli üle ning tartu kõrgem kunstikool tuli teemasse. see oleks nii hea, kui me saaks jälle pärast kolme aastat koos koolis käia. see oleks imeline. oleks sina & mina & meie kunst. ma ei suudaks midagi ideaalsemat ette kujutadagi.

a saabus soomest tagasi. jõudsin vahepeal külastada ka oma lemmiklinna ning seejärel kohe tagasi tallinna, laevale vastu. sain kommi ka, sh muumidega lagritsat. poiss teab, mida mulle suveniiriks kaasa tuua.

muu hulgas on mul nüüd zen. see tähendab seda, et (vähemalt mõneks ajaks on) mul nüüd kaks numbrit. kätte saab mõlemalt. number ise on 56192226. kuna see on kinnine blogi, siis ma julgen seda natuke levitada. keegi peale s-i (kellega me ära leppisime) mulle nii kui nii ei helista.

inimesed on ikka nii kummalised.

ma lähen reedel jälle ära. alexi juures on svs'i pidu. ma tahan tõesti näha, kuidas ta 15 inimest oma korterisse ära mahutab. aga kuna ta peod on ägedad, siis ma olen niigi reedest suht vaimustuses. mul on nii hea meel, et ma saan selles projektis kaasa teha. varem pole ühegi tellimusega nii tore olnud, ning välismaalased, erinevalt alexist, maksavad mulle. ma olen õnnelik & saan töötada heade inimestega ning teha midagi, mille juures mind kiidetakse. tohutult armas temast.

ahjaa, tukakest hakkan ka välja kasvatama, see saab olema umbes sama huvitav nagu jälgida, kuidas värv kuivab või midagi.

No comments: