8 March 2010

the game

 

s-i playlist mängib. ta on sinna laule juurde lisanud... ning pole minuga pärast neljapäeva enam rääkinud. ma ju tean küll, miks... paraku ei saa sinna midagi teha. jään lihtsalt lootma, et tal tuleb varsti mõistus pähe tagasi. hel käis ka täna siin, tegime igasuguseid pilte ja lollitasime niisama. rääkisin talle s-ist ning jõudsime nii mõneski asjas ühele järeldusele. 

öö oli huvitav. sain magama alles kella nelja paiku. enne tegime minttu shote (põlev alkohol on ilus) ja kuulasime lady gagat. mul oli täiesti kindel plaan hommikul kell kaheksa üles ärgata ja mervile vastu särada, aga ma ärkasin alles pool kümme selle peale, kui a tuppa sisse jalutas ja ütles, et mervi on kohe siin. ma avastasin telefoni enda alt ning ma ei mäleta, et ma oleks äratust kuulnud...

nädalane puhkus koolist on äärmiselt rahustav. mõnes mõttes on isegi hea, et ema nii freaked out mu mandlitest oli - mul küll ei lubata eriti kuhugi minna, aga see-eest saan ma kaua magada ning kõigega tegeleda. hel-iga rääkisime ka koolist päris põhjalikult... ning mitte just eriti meeldivat juttu.
ma tõesti ei tea, mis minust saab.

lemmiktüdruk + a ütles, et mu silmad on nagu digitaalsed.

 

5 comments:

Katja Stroof said...

Tule juba kooli ära, M-san ootab!

Melian said...

OH DEAR GOD ;__;

Meryle said...

On küll digitaalsed ja see on niii kõhe.

:) said...
This comment has been removed by the author.
:) said...
This comment has been removed by the author.