10 March 2010

i like birds too

kohtusin täna üle tüki aja oma perearstiga. ta oli veel paksemaks läinud ning ta silmad vaatasid kõõrdi. see oli fcking creepy. üks silm ühes nurgas, teine teises. ta vältis silmsidet ka. eelmine aasta oli pr. L hullumajas, nii et kes teab, mis temaga seal tehti.

igatahes jäi ta päris pikaks ajaks mõtlema, kui kuulis, et mul penitsilliini vastu allergia on. tahtis mult verd võtta, aga ma ei lasknud ning siis kirjutas lõpuks mingi sprei välja. ma loodan, et see maitseb hästi rõvedalt.

pärast seda läksin registratuuri.
"tere, tahaks günekoloogi juurde aega kinni panna, läbivaatluseks."
"kas 19. aprill sobib?"
". . ."

neil on ikka päris tihe graafik praegu ja läheb veel hullemaks, nagu tädi klaasi tagant mulle kinnitas. ja millalgi kevadel vist viidi sisse see muudatus, et retsepti saamiseks pidi ka aja kinni panema.

seega: maailm vajab günekolooge!
(terry, kui sinust tõesti günekoloog saab, oled sa meditsiinimaailma jeesus)

3 comments:

Katja Stroof said...

Oo, Melian, palun tule kooli juba!!

Melian said...

Miks? :D

Katja Stroof said...

igav on, ma saaks siis rääkida kellelegi oma dating-sim mängudest ja m-san saaks sind stalkida :D