12 March 2010

nothing else matters


ma vihkan, vihkan, vihkan sind. ma pole varem teadnud ühtegi teist inimest, kes nii kiiresti oma arvamust ja mõtteid muudaks. literally iga viie minuti tagant. ühel hetkel olen ma ideaalseim tüdruk kogu maailmas. järgmisel hetkel tahad sa mu oma elust välja visata. ma nii ootasin, et ma saan väga heaks sõbraks inimesega, kes mõtleb täpselt nagu mina, on keeruline & lahti mõtestamata, teistsugune. on ta minus pettunud? ometi, kogu selle aja jooksul oli ta suuteline suhtlema, olema mu väga hea sõber ja nüüd täna muutusin ma mitte millekski, tühjaks kestaks, olemuseta inimeseks.

ma ei teinud mitte midagi.
ta muutis oma tujusid iga viie minuti tagant.
"tahan väga sinuga suhelda, aru saada, kes sa oled... ei, ma arvan, et me ei peaks enam kunagi kohtuma. unusta mind ära."

mu ego sai väga haiget.

http://www.mixpod.com/playlist/46957341

4 comments:

David said...

relationships. *sigh*

Iron Man. said...

See ongi nende keeruliste, müstiliste ja lahtimõttestamata inimeste probleem - nad on täis ebameeldivad üllatusi, ja tihtu on nende 'keerulisus' baseerunud puhtalt kompleksidele, tujukusele ja varjatud halbadele omadustele. Sellest siis ka "keerulisus". Nii palju kui ma ka ei usu teistsugusesse, leian ma, et enamusel "teistsugustel" on raskeid emotsionaalseid probleeme, ja kõige mõnusamad inimesed on tihti ka need, kellest on väga lihtne aru saada.

Katja Stroof said...
This comment has been removed by the author.
Katja Stroof said...

relationships. *sigh*