30 March 2010

praegu on koolis käimine ka täiesti kasutu. enamustes tundides vaatame kas filme, lällame niisama või siis on irjal kodus avarii ning ta peab minema jooksma.
ma suutsin oma eriala ära otsustada. vist. see tähendab, et ma pean väga palju pingutama, aga kui ma õppekava uurisin, siis on seal nii palju põnevaid asju... okei, igavaid on ka, aga neid oli suhteliselt vähe.

esimest korda üle tüki aja on katoliiklusest jälle kasu, see tähendab seda, et 5. aprillil on meil vaba päev, sest jeesus tegeleb siis parasjagu ülestõusmisega, ning kuna ta on pika unega, siis ta teeb seda teist päeva järjest.

mis omakorda tähendab seda, et ma veedan oma nädalavahetuse tallinnast väljas. ning kui mõni vhklane peaks emaspäeval igavusse surema, siis võib alati minuga ühendust võtta.

ma igatsen oma partypandasid ja kevadet ning see oli m-ist täna uskumatult armas küsida, kas ma tahaks millalgi soojemate ilmade saabudes nendega väljas veiniga chillimas käima. seda ma ju tahangi: head seltskonda, õrna punast veini, imeilusaid kevadõhtuid vanalinnas ja filmilindile jäädvustatud mälestusi. ma juba kujutan ette, kuidas ma istun vaba tunni ajal minu ja j lemmikpargis, lobisen temaga jaapani keelest ja loen raamatut ning joonistan midagi. ma tahan soojust; ta kiusab mind selle pooliku olemusega, mis sulalume ja pilvede tagant välja paistab, aga ma tean, et ta on tulemas, seda näitab juba ka see, kui kell kuus õhtul on väljas täiesti valge. kevad hakkab paika laekuma nagu õigel ajal reisilt saabunud turist, keda perekond kannatamatult kodus ootab. oo, kuidas ma ootan.

No comments: