29 April 2010

damn you murphy

see on vist mingi reegel, et niipea, kui teatud asjad hakkavad paremaks minema, lähevad osad asjad jälle kogu täiega mäest alla.

sain teada, et isa saigi soome tööd endale ning ta läheb pühapäeval ära. ma tean, kui oluline see talle on, aga ma olen nii mures ega taha tegelikult üldse, et ta läheks... kõik tundub ilma temata lihtsalt nii võõras. mõte sellest, et ma ei saagi enam talle hommikuti helistada ja küsida, "hei, kas sa saad mu kooli viia 8.15-ks?" ning õhtuti linna jäämine on veel suurema küsimärgi all.

ja oi, kui palju probleeme sellega kaasnema hakkab.

come on, skinny love, just listen

4 comments:

:) said...

Asjad tunduvadki enamasti olevat kas väga halvasti, või siis osaliselt üht ja osaliselt teist.

Yuki said...

kõige suurem probleem on see et pole enam autojuhti? :/:/

Melian said...

oo ei. see on kõige tühisem osa sellest.

Hellera said...

Gambatte kudasai!!!