23 April 2010

i was born in a summer storm, i live there still

mul pole vist ammu enda sees nii palju konflikte tundnud. üks osa minust tahab olla üksik inimene, eraldiseisev, teistest eemal - ja teine pool otsib lähedust, ta pole nõus olema "igavene teine", ta tahab niivõrd palju rohkemat, kui tal on. ma tahan olla see, kes suudab leppida sellega, kes ta on. ma tahan endaga rohkem kooskõlas olla, aga ma lihtsalt üldse ei oska. uhkus ei luba abi küsida! aga samas see uhkus on ka mulle kõige rohkem hukatust toonud; tänu sellele olen ma praegu selles olukorras, mis praegu on. ma ei oska endaga enam toime tulla

3 comments:

Saadanas said...

see on üks väga nõme tunne ja minul on nad KOGU AEG. kuidas sa nendega hakkama saad? :((

Hellera said...

Et endaga leppida, pead sa kõige pealt maha rahunema. Jää hetkeks seisma ja tunne ära, mis su sees on. Ja siis võta see kõik omaks. Kõik need konfliktid ja kõhklused, headus ja isekus, see kõik on osa sinust ja kui sa kas või üht väikest asja muuta tahad, pead seda esmalt endale tunnistama. Ja seda omaks võttes võid avastada, et midagi polegi vaja muuta. Ma loodan, et sa leiad rahu.

Katja Stroof said...

Jube, yeah? See keskel olemine?

Aga ole mureta, ka mina ei saa endaga hakkama.