12 April 2010

if i shoot you



alati läheb nii palju aega. aega, et valetada. aega, et tõde välja mõelda. et loogiliste järeldusteni jõuda. aega, et läbida seda kohati nii meeletuna tunduvat distantsi. aega, et jõuda teineteiseni. aega, et natukenegi mõista. aega, et lugeda neid sõnu ja meenutada kirjutamata lauseid. 
tead sa, et ikka veel on ootamas üks postitus, mida ma ilmselt kunagi ära ei postita?

ma olen su unes. ma ajan sind hulluks. sa näed asju, mis päriselus kunagi juhtunud ei ole. su alateadvus võimendab neid kõiki, su hirmusid ja unistusi. unenäod on teadmatus, miski, mis tekitab inimeses kõige rohkem hirmu ja õudu. kui tihti oled sa üles ärganud ja mõelnud, kas juhtunu oli ilmsi või vaid pettekujutelm?

ma otsin raamatutest hoopis muud kui iga teine lugeja. ma otsin neist ilu, midagi, mis minus tundeid tekitaks. ma tahan, et loetu mulle muljet avaldaks, see peab olema stiilipuhas ja originaalne. mulle meeldib sõdadest lugeda ning neid hiljem oma mõtetes läbi mängida. aga kui oleks tõesti olnud nii?

inimesed sõdivad vahetpidamata, olgu siis iseenda või maailmaga.
ka mina olen praegu sõjas.

~

I am the voice inside your head
And the eyes in your radio!

3 comments:

nora said...

"ma otsin raamatutest hoopis muud kui iga teine lugeja."

sry, aga... sa ei tea, mida iga teine lugeja sealt otsib. juhul, kui "iga teine" on üks inimene kahest, on asi loogilisem, kuid säärasel kujul päris tühine avaldus.

Melian said...

see oli jumala suvaline postitus, ma ei pööranud väga tähelepanu sellele, mida ma kirjutasin, oli vaja lihtsalt sõnad välja saada. :] ofc ma ei mõtle päriselt nii.

nora said...

ahaaa... sellisel juhul kirjuta ehk teinekord juurde, millal sa "päriselt nii ei mõtle" kuna eeldaks, et sinu blogi ja sinu mõtted ja nii