23 April 2010

just to hear you singing

leidsin täna pärast tuima koolipäeva diana, kellel oli kaks tundi aega enne prantsuse keelt ning me seadsime endale eesmärgiks jäätist osta. otsustasime mõlemad mahlajäätise kasuks.. nom! parim asi üldse! ja seejärel käisime apollos ning tegime ka seal mõned sisseostud. loomulikult ei saanud ma keelduda veel ühest mahlajäätisest, millega ma pärast läbi politseist sissepiiratud kesklinna jalutasin.

õhtul kodus värvisin juuksed ilusaks punaseks ja seejärel viisin terryle pingviini, kommi ja keeletätoveeringuid. teades seda, mis tunne on haigena kodus igavleda... noh, vähemalt on tal nüüd toomas. =D

sain lisaks väga palju paremale tujule ka raamatu, mille järele olen juba tükk aega suud vesistanud - "lohetätoveeringuga tüdruk" (lihtsalt uskumatu, kui paeluv see on!) ja imekauni pannaldega korseti. 

oh baby baby it's a wild world ♥

homme näen kaisat ja laupäeval tuleb juba alo. :) ning õhtul väike prazdnik ka, nagu viimasel ajal juba pea iga nädalavahetus kombeks on. :D aga ei, mulle sobib, ilmselt organiseerin ise ka üsna pea midagi huvitavat. seega silmad-kõrvad lahti! 

ahjaa: tasakaaluks igavatele filosoofia ja kõneõpetuse tundidele sain ma täna pärast filosoofiat marcuse käest raamatu "näita üles kodanikujulgust - kuidas õppida sekkuma?". kõlab nagu väga igav raamat, aga mulle tundub, et tegu on vaid halvasti valitud pealkirjaga. nii palju, kui ma seda lugeda täna jõudsin, on ta osutunud pea sama paeluvaks kui "lohetätoveeringuga tüdruk". 

s: "sa tõesti annad selle mulle?"
m: "nojaa, ma andsin täna ukule ühe raamatu. aa, ja ma ostsin seda raamatut neli eksemplari, mõtlesin, et kingiks raamatukogule."


*

No comments: