18 April 2010

look what you've done

otsustasime laupäeval pärnu sõita. hääletasime kaheste paaridena - mina & alo ning terry & mort. oli jõledalt pikk, külm ja tuuline hääletamine, aga kohale me jõudsime. esimese asjana külastasime pärnu kurikuulsat masinatehast, ronides kohusetruult ülevalt mööda seina sisse. kolasime paljud ruumid läbi ning märkasime ühel hetkel laest alla rippuva nööriga ruumi jõudes, et eemalt väravast siseneb tehasesse kamp noori. jätkasime oma teekonda ning tutvusime teiste noortega ohutust kaugusest. ühel blondil kaabuga noormehel olid lühikesed püksid ja päevitunud sääred, mis panid koheselt alguse spekulatsioonidele, et tegu võib olla kakapruunide sukkpükste kandjaga. hiljem nägime sama seltskonda ka steffanis ning veendusime seal, et sukkpükse nimetatud noormees siiski tol päeval ei kandnud.

noh, täna sain teada, et tegu oli erkoga, kes kinnitas ka, et sukkpükse ta siiski ei kanna.

steffani pitsa oli imeline nagu alati (pitsa nr 29, šampinjonid vahetatud hapukurkide vastu) ja nende pirnisiider on maailma parim. kui ma kunagi rikkaks ja kuulsaks hakkan, siis ma lasen oma maja alla ehitada neli basseini ja steffani. siis oleks mul juba nii suva oma figuurist, et ma võiks vabalt iga päev nende imelist pitsat süüa.

pärast pitsat vaarusime vaevaliselt nagu paksud soomlased ühele ilusale mänguväljakule ja üritasime morti oksele ajada. külastasin ka nekot ning seejärel suundusime toidupoodi, kus mina, yuki ja terry varustasime end valge rummi, laimi ja cocaga. yuki juures keerasime peatselt korgid lahti, mort ja alo kadusid õue oma hobiga tegelema ning kui nad tagasi tulid, hakkasime meie twisterit mängima. vahepeal sai räägitud ka sleepstringsi projekti jätkamisest ning terry suutis yukile muusikakanalid tõmmata, mille üle me kõik väga õnnelikud olime.

hommik saabus varakult. paikuse külapoes oli nostalgilisi komme (funky pez nimeks) ning arutasime tagasiteel, kui võimalik on see, et etna ka purskama hakkab...? vulkaanituhka meist keegi siiski tee peal ei näinud ning ka hääletamine kulges suhteliselt okeilt, ainult autojuht oli nõme, et terryt ja morti peale ei võtnud, kuigi ruumi tal autos oli. selleks ajaks, kui meie tallinna jõudsime, said nemad pärnus auto peale, mis on üsna nukker.

samas ei imesta ka.
kuulsin, et segapaare ei võeta võib-olla seetõttu peale, et autojuht arvab, et kutil peaks vähemalt nii palju raha olema, et tüdrukule bussi/rongipilet välja teha. üsna huvitav teooria iseenesest. seetõttu mulle meeldibki üksi või koos teise tüdrukuga hääletada.
(pole elu sees nii kaua tee ääres passinud nagu laupäeval!!)

kaamera jäi pärnusse kahjuks kaasa võtmata, seega ägedaid pilte ma pakkuda ei saa... aga teine kord kindlasti


edit: yuki blogis on pildid olemas :'D ma panen oma lemmiku ka siia

1 comment:

Väike said...

See on siiski ainult ühe juhi arvamus, mitte kõigi. :)

Täna kui ma Tartu tagasi läksin, sain Mäosse ja seal oli 2 hääletajat juba ees. Läksin mingi poole kilomeetri jagu edasi, tulid 2 indietüüpi kes Põltsamaale läksid. Ütlesin, et pool km tagasi oli üks kutt, kes praegu Põltsamaale hääletab ( eelmine auto võttis meid mõlemaid peale ).
"Aa, me alguses vaatasime, et ta on naine. Siis tekkis segadusmoment ja igaks juhuks otsustasime, et ärme ikka võta teda."