14 April 2010

scars

kõik on praegu halvasti.

priit paneb näkku, kliendid pole rahul ja ema otsustas mõneks ajaks siia elama jääda. asjad ei laabu nii, nagu nad peaksid. kõik on tasakaalust väljas. irooniline on see, et ma kirjutasin täna just samal teemal kirjandi. ma arvan, et see on üks halvimaid, mida ma kirjutanud olen ning tõenäoliselt kaldusin veel teemast kõrvale ka, aga teemad olid tõsiselt vastikud.

aga kool on suva, seega räägin ma natuke oma muust elust.

nädalavahetus möödus taaskord viljandis. avastasin imelise roosa löga ning hakkasin kohupiima veelgi enam armastama. sõitsin palju rattaga ning seisin järvejää peal, mis ikka veel ära polnud sulanud, kuigi õues oli nii soe, et võis kleidi väel järvesilla peal istuda ja bioloogiat õppida!
nii paljud asjad on selles suhtes muutunud. lihtsalt uskumatult paljud. ma olen sellest ikka veel hämmingus. üks unenägu võib siis tõesti kõike muuta?!

täna hommikul magasin kaua ja sügavalt, nägin samuti und. leidsin kooli minnes postkastist endale adresseeritud kirja ning reisisin, remarque ja ajaleht kotis, kooli, kus kirjutasin äärmiselt ebameeldiva kirjandi. sellele järgnes palju meeldivam vene keele tund. jaa, mulle tõesti meeldib vene keel, ikka veel.

niivõrd harjumatu on iga päev sellest tühjast linnupuurist mööda jalutada ning harjumuspäraselt ülemiselt õrrelt vaid tühjust leida. see on nagu... vaataks toakaaslase voodisse, mis on veidralt tühi ja see tundub nii vale. harjumatu vaikus ja avatud uks, mis iga päevaga aina enam meenutab kellegi surma.

house'i kuues hooaeg on nõme ja mu kunagine lemmiksari ei meeldi mulle enam üldse.
draama rikub alati kõik hea ära.


ps iti, seda pilti ma mõtlesingi. :)

No comments: