16 May 2010

because girls are just fucking awesome

suvakas kutt hakkab maximas ligi ajama.

k: "a mis muusikat sa sealt klappidest kuulad?  mingit raskemat rokki vä?"
m: "jap."
k: "a ma kuulan ka!!!"
m: "..."
k: "a sa seal kohas käid tihti vä?"
m: "ei."
k: "aga sa minuga sinna kohta tuled??"
m: "ei, mu tüdruk ei luba."
k: "ah? tüdruk vä?"
m: "mhmh."
k: "a kui vana ta on? su tüdruk?"
m: "ma ei tea, mingi 14 äkki..."
k: "kas see illegaalne pole? o.o"

kuna "mul on poiss olemas" lihtsalt ei tööta enam kleebikute peal.

5 comments:

Andres said...

I join in?

Lara said...
This comment has been removed by the author.
Lara said...

issand jeesus melian, kuidas sa siis oma tydruku vanust ei tea :D

peaks ka maximas käima hakkama

Lugu nr. 2 said...

küll on tore et alkoholiuimas kahe tüdruku suudlemine on teinud sinust täisväärtusliku lesbi!

Melian said...

mul tegelikult pole tüdrukut : (