9 May 2010

how will your heart BREAK?

see oli neljapäev, kui ta avastas, et ma meeldin talle natuke liiga palju ning et see põhjustab mitmeid komplikatsioone, sh kisub alla tema "niigi olematut enesehinnangut". ma isegi ei osanud selle peale midagi öelda, ma lihtsalt loodan, et ta saab sellest mingi hetk üle ning me saame sõbrad edasi öelda. jaa, isegi h ütles, et seda on välja paista, kui väga see teatud inimene minust sisse võetud on ning ma ei suuda ega oska ega taha midagi ette võtta, see tõesti on tema probleem

laupäeval jõudsin ma koos paljude heade vhklastega stiilipeole. dresscode oli "kõige jaburamad riided, mis kapis on" või midagi sellesarnast. ma nägin välja nagu vatitups, riietatud üleni heleroosasse ja valgesse. pole vist liiga minulik või mis?

üks parimaid pidusid, kus ma kunagi käinud olen. oli liiga palju alkoholi ja kõik suitsetasid vahetpidamata, mistõttu ütlesin ma üks hetk helinale: "ma tahan teha oma elu esimese suitsu. nüüd ja praegu"

ma küll lootsin, et see esimene jääb mingi erilisema hetke puhuks, aga sai hoopis nii


õhtu mahedas suitsus ja rummi magusas embuses sattusid mu huuled kokku kahe neiu ja ühe noormehe omadega. ma tunnen siiamaani tubaka lõhna oma häälepaeltel ning mu kleit maitseb nagu alkohol, ma mäletan vaevu, kelle kõrval ma magama jäin ning hommikuse autojuhi sõnad kummitavad ikka veel mu kõrvus "nii palju inimesi on kaduma läinud" ja mu sõnumite kaust on täis kergelt meelaid kirjeid inimeselt, keda ma liiga vähe tunnen

ta köidab ikka veel mu tähelepanu oma häälega. see on alati uus ja huvitav, kergelt meloodiline ja sarkastiline. ma ei suuda vist niipea unustada neid mõtteid, mida see hääl minus tekitab... me rääkisime tegelikult ju vaid mõned laused, seal polnud midagi erilist, aga ma mõtlen ikka veel, kuidas see kõlaks, kui ta ütleks mulle oma häälega "sa oled ilus" või midagi veel klišeelikumat


õnneks pole ta kunstnik

10 comments:

Katja Stroof said...

Good lord! Ma ei taha midagi halba öelda selle inimese kohta, kel on sinu peale crush, kuid ta võiks aru saada, et on täiesti normaalne ühel noorel isikul pidada ühte teist inimest atraktiivseks ja ilusaks. Selleks ei pea kohe hakkama mingit Wertherlikku näitemängu tegema.
(Samas, ma mõistan seda inimest, ka mina olen samasugune olnud!)

Parimaid pidusi? Nojaa, pidu oli tõesti hea, kuid hommik on hoopis teine teema. Never again!

Melian said...

Hahah, mul on nii hea meel, et Hr. Pohmell minust alati suure kaarega mööda käib :D

& noh, see inimene, ta on pisut teist tõugu

lead anachronism said...

kallis neiu, ma ei taha küll midagi halba öelda, aga kas on ikka kõige parem idee oma blogis kilgata seda, kui litsakaks te alkoholi toimel muutute?

kas see ongi see, kellena te end oma sõpradele näidata tahate?

Melian said...

see polnud kindlasti asja põhimõte.
ma usun, et mu sõbrad teavad nii kui nii, et ma võik selliseid asju teha ka ilma alkoholita.
seega ei muuda see midagi

Katja Stroof said...

Appikene, kas see oli tõesti nii litsakas käitumine?

Melian said...

well apparently kissing people makes me a slut. ^______^

Lara said...

neiud ja noormehed? : D
m räägib ka nii.

kuule lead, me imetleme meliani siin kõik, ükskõik mis ta teeb, eks

Kass. said...

"kuule lead, me imetleme meliani siin kõik, ükskõik mis ta teeb, eks"

Mellu, sa oled väga kallis & armas kiisupai, aga kui sa hakkad näiteks orjasid müüma või loomi peksma, siis ma sind enam ei imetle. :P

*random comment*

Melian said...

ma luban, et loomi ei peksa ma kunagi ning orjaturul on praegu majanduskriis. sorry, kiisu.

*pai*

Kass. said...

Hmm... Aga kui sa leiad kusagilt sellise kena vaba lihaselise & õlitatud Nuubia mees-orja, kes tahaks mulle tuult lehvitada & viinamarju sööta, siis...

^_^