11 May 2010

I can't help it, I love you like a starfish loves the salty water


sa oled kaunis, mäleta seda ka siis, kui me võib-olla kunagi enam ei suhtle

(inimesed lagunevad ju igasugustel erinevatel põhjustel)

ma olen nii palju mõelnud, mida ma oleks teha saanud, et see poleks vaid pelgalt selleks pooleldi tühjaks teeskluseks jäänud, et oleks võinud olla sina+mina ning et just sina oleksid võinud olla see, kes hommikul mu kõrval üles ärkab & näeb mind selle punaste juuste pusa alt (ma ei salli üldse hommikuid)

ma tahaks sinuga rääkida. rääkida nii, et sa tõesti aru saad & ma ei peaks mingi tobeda maski alla peituma, nagu ma praegu teen. ma lihtsalt ei oska, ei suuda, anna ometi aega

- - -

kirjutan skripti ühele (loodetavasti) tulevasele noortesarjale. kui teil on mingeid huvitavaid seikasid oma elust, mida võiks sisse panna, siis palun kirjutage... see oleks suureks abiks. :)

1 comment:

Väike said...

Kui tahad Eesti Santa Barbarat kirjutada, siis tead, kuhu pöörduda.