17 May 2010

what you break is what you get

mis mulle mu töökoha juures veel meeldib, on see, et ta asub helina töökohale väga lähedal! helina saatis täna henrikule sõnumi "arva ära, kes publicus tööl on?" ning me käisime pikema vahetunni ajal teda seal vaatamas. paistab, et ma olen seal juba suht omaks saanud, saan helina "kliendikaardiga" 20% soodustust ja omanik on ülisõbralik minuga. :D täna pärast tööd läksin kohe publicusse, kus juba väiksem seltskond ees ootas. istusime natuke aega seal, siis läksime dianaga trolli peale ja sõitsime koju.

istusime temaga oma 2 tundi maxima ees ja lihtsalt rääkisime absoluutselt kõigest. see oli nii meeletult vabastav kõik maskid pealt heita ning lihtsalt olla mina ise. usalduse taastekkimine on veider, võõras ja valus, aga mul on hea meel, et ma sellega hakkama sain. ta teab nüüd paljust, mida ma igale teisele poleks usaldanud... aga ta oli õigel ajal õiges kohas ja suutis mu rääkima panna.

seega... aitäh, diana.

No comments: