3 May 2010

kui pussitad varje

punkt üks: ma armastan zedi luuletust "sala-sala"
see pole muidugi sajaprotsendiliselt see, mida ma ise praegu tunnen. aga see on sellele üsna sarnane.
see on üks kõige ilusama rütmiga luuletusi, mida ma lugenud olen.

laupäeval kohtusin assassin's creed 2-ga, mida ma siiamaani aeg-ajalt unes näen ning mis paneb mind mõtlema, et kui ma tõesti suveks selle töö saan, siis võiks osta võimsa läpaka, mis selliseid mänge mängida suudab. samas reisimine on palju ahvatlevam. väga palju ahvatlevam. ♥

pühapäeval oli kalamaja põhikoolis jaapani päev, kuhu ma läksin koos kenethiga (naljakas, mul pole ikka veel ta numbrit), tegin origamikuldkala ja origamiluige, rääkisin isegi paar sõna jaapani keelt pärisjaapanlasega :'D ja vaatasin, kuidas erik üritas jaapani neiusid ära sebida. paraku see siiski ei õnnestunud, minu kõigile õpetustele vaatamata. liiga häbelik noormees vist.

nägin mitupaljut tuttavat, kallistasin kõiki ja otsustasin, et mingi hetk lihtsalt peab ka oma elu esimese korraliku cosplay ära tegema. ma pole veel välja mõelnud, kes ma oleks - aga kui te teate mõnda pikkade punaste juustega animetšikki, siis kohe kommentaarikasti ning jätke sõnum pls.

sealt edasi liikusime nike, eriku ja kenethiga viimsisse, kus saime charliega kokku (meh, talle ei meeldigi ta uus hüüdnimi), lugesin national geographicust geenide ja raseduse kohta ühte väga huvitavat artiklit - et last mõjutab emaüsas oldud aeg palju rohkem, kui varem arvatud - ning jõudsin alles kella 23 paiku viimaks koju.
kogu pühapäevase tripiga kaotasin 3 kilo ning need pole ikka veel tagasi tulnud. : D

ffffuuu ma just avastasin, et ma värvisin juukseid valesti, see pisike balsam oli vaja peale kanda kohe pärast värvimist, mitte alles pärast loputamist... oh well, teine kord teen targemini, vähemalt jäi värv ilus.

õhtul välja vist, yay :]

2 comments:

Kass. said...

Ma ei tea animetest midagi, sest mind jätavad need külmaks, aga Lucy/Nyuu olid armsad. ^^

Melian said...

..mu esimene mõte xD