15 May 2010

unknown

miks ma ei suuda usaldada?

10 comments:

Cryptic Liar said...

Sest usaldus on nõrkus? Usaldavaid inimesi on palju kergem petta ja neile haiget teha. Usaldavad inimesed arvavad, et kõik nende ümber ongi nii nagu on, et neile ei valetata.
"Usalda, kuid kontrolli" ?

Kass. said...

Usaldus on nõrkus? Sorri, aga totaalne emo-bullshit.

Kõiki inimesi ei tasugi usaldada, aga vaevalt, et sa kirjutasid selle lause selle mõttega, et ei tea, kas see onu, kes kommi tänaval pakub, on ikka hea & tore.

Usaldus on üks parimaid kinke, mille saab kellelegi teha, sest selleks on vaja ka enda julgust.

Cryptic Liar said...

äkki ma olengi mingi emo ja värki, kuid savi see. Ma avaldasin arvamus. Kui sulle ei meeldi - bite me!

Cryptic Liar said...

"You live what you’ve learned"

Väike said...

Nõustun omajagu teie mõlemiga. Ma nõustun Neko lausega "Usalda, kuid kontrolli," sest you never know.
Samas on ka Kassil jumala õigus minu arvates. See on tõesti üks parimaid kinke mida teha saab.

Konkreetselt sinu puhul, Siiri, tean ma küll, miks sa ei usalda. Aga ma kahtlen, kas ma sulle seda öelda tahan. Ilmselt tegelikult suudaksid sa ise ka sellele küsimusele vastuse välja mõelda.

Anonymous said...

hea sõber siis küll

Melian said...

see usaldus ei käinud sõpruse kohta.
(seal pole sellega probleeme)
vaid millegi enama.

Kass. said...

Ei viitsi inimesi närida. Avaldasin ka arvamust.

"Usalda, aga kontrolli" on konksuga. Kui sa pead sõpradelt kontrollima, et kas su tüdruksõber oli peol korralik, siis see näitab, et sa tegelikult ju ikkagi ei usalda teda ega ta sõnu. Ja kui mitte kontrollida, siis usaldad kedagi pimesi. Fucked up in both ways if you ask me.

Naljakas, et inimestel on millegipärast alati lihtsam usaldada sõpru, kui et pruute/peigmehi.

Väike said...

You never know.

Hellera said...

Mina usaldan. Inimesi. Ja olen seetõttu ka vastu näppe saanud päris räigelt. Ja teate mis? Ma usaldan edasi. Sama inimest mitte, aga kõiki teisi seda enam.

Sest on üks väga lihtne tõde: Kui sa tahad kedagi usaldusväärseks muuta, pead neid esmalt usaldama.

See ja siis muidugi veel, et ma armastan liiga palju. :)

(Jah, see oli täiesti pointless ja sulle mitte abiks, aga noh...)