10 May 2010

millesse suri mozart?


tänane päev on täpselt nii läinud, nagu tarot mõni aeg tagasi ette ladus: ehk siis väga edukalt.

esiteks ei läinud ma kooli, kuna ma tahtsin pesus olla kauem kui 10 minutit. 24 minutit pärast selle otsuse tegemist saatis kaisa mulle sõnumi, et ta plaanib ka kooli üle lasta. ta tuli siia, käisime korra kristiines punast tušši ostmas ja seejärel tegime süüa. panin ta juustu riivima ning kui ta viimaks lõpetas, oli juustu...


...noh, natuke liiga palju.

mängisin pisut ka keemikut, avastasin nimelt, et punase tuši saab valgelt riidelt väga edukalt juukselaki, küünelakieemaldaja ja hambapulbri abiga välja. üldse saab hambapulbriga absoluutselt kõik plekid valgelt riidelt välja, nii et tegu on väga kasuliku asjaga

edukas päev lõppes sellega, kui helistas mu kaua kadunud isa ning andis mulle raha ning kui ma seisin ülekäigurajal ja mõtlesin taroti tähenduse peale, helises mu telefon ning mind kutsuti tööintervjuule!

vägagi kordaläinud päev.

ps. enne kaisa saabumist jamasin ma pisut kaameraga ning avastasin sellise asja nagu manual exposure. esimest pilti on vaevu töödeldud, it's just so perfect

4 comments:

Cryptic Liar said...

hambapulber ?

Melian said...

veneaegne vorm hambapastast

Tericus Fuzu said...

Ou, küsi oma esivanematelt, et kus nad saavad seda, mul läheks vaja. =D

Melian said...

ema käest praegu küsisin, ta ütles, et maximas müüakse. võib-olla on apteegis ka.