19 May 2010

starshine and sunlight

something broke, it's beautiful.

armid mu käel tunduvad teistsugused, mu juustel on uus lõhn ja ma tahaks nii paljust rääkida, miski avaneb jälle nagu lukust lahti murtud uksed ja paiskub valla kevadise tormina, mille varasuvine hõng igast aknast ja uksepraost sisse poeb

ma pole kindel, mis täna juhtus, aga sellel on igal juhul suur mõju edasisele

see on nagu jää murdumine. lõhkumine, häving ilma tegeliku kaotuseta. ma suudan selles olukorras praegu ainult võitu näha

ma rääkisin sulle täna saladuse, palun hoia seda hoolikalt

* * *


insert all my thoughts about you

* * *

4 comments:

C. said...

Minuga kinno? ^^

Melian said...

oleneb, kes sa oled... :D

Kass. said...

Vana kontonimi feilis jälle. Ja ma unustasin nime alla kirjutada. :D

Melian said...

haha, ok :D sinuga alati!