23 May 2010

step, step right over the line and onto borrowed time

ma saavutasin taaskord midagi, mida ma olin juba väga kaua tahtnud. seega peab mu vana tõdemus paika: kui tahad midagi saavutada, pinguta selle nimel. ma pole siiani ühestki asjast ilma jäänud, mida ma väga tahtnud olen


peale selle on mul ainult üks suur unistus veel täitumata jäänud & selleni on päris kõvasti aega. see tähendab järgmisel aastal väga palju pingutamist & ma väga loodan, et ma suudan selle ka saavutada

& kõige lõpetuseks: tarot ei valeta kunagi

11 comments:

Anonymous said...

ma ei saa aru

Melian said...

millest?

Anonymous said...

mille sa said

Väike said...

Palju arvata ju

Anonymous said...

mh

Melian said...

palun mitte jätta anonüümseid kommentaare, kõik on omad

Lara said...

Tahad meile ka oma kaarte anda? Me suht ebaõnnestunud inimesed. : ((

Anonymous said...

Kui kõik on omad siis miks sa häbened öelda mille sa said?

Melian said...

ma ei kirjuta mitte teistele, vaid endale :) ja olgugi, et see blogi on avatud vaid teatud ringkonnale, hoian ma siiski osa asju enda teada ning see, kellel tõesti huvi on, võib neid ka päriselus küsida, kuna blogi ei peaks olema minu ja mu sõprade vaheline suhtlusviis, vaid pigem lihtsalt mõtete edastamine.

seega - anonüümne, kui sul huvi on, siis arvatavasti on sul mu msn. :)

nele said...

kallis anonüümne, ma ei eita, et su jutus on teatud point olemas, aga kas sa ei suudaks seda edastada nii, et paigutaksid oma lausetesse ka mõned komad?

Lugu nr. 2 said...

vähemalt viimases lauses on suur algustäht, mis on rohkem, kui enamik meist siit endast välja pigistada suutnud!