9 June 2010

kasvatasin juuksed pikaks


peale selle käisin kaisaga vapianos söömas (täiesti lõpp, kui armas pitsameister seal on!!!), jahtisime prilliraame ja kingi ning lõpuks veetsin kogu õhtu publicus koos helina ja henrikuga, kellest viimasele ma ka massaaži tegin ning juba arutas pool publicu seltskonnast, et seal võiks avada spaa, ehitada kuskile bassein ja mullivann ning pakkuda massaažiteenust. jõin mingit veidrat rohelist kokteili (note to self: kaubamajas müüakse vanilli-, rummi-, sidruni- ja mandliekstrakti, 11.-) ning nüüd ma peaks tõsiselt tööle hakkama, aga ma üldse ei viitsi

ps, mul on tumblr. kui ma sinna mõnda aega postitanud olen, siis ma võib-olla jagan linki ka

formspringis tulevad ette igasugused huvitavad küsimused, sh minu rinnahoidja suurus, armastuse värv ning igivana vaidlus teemal kummad on ägedamad, kas piraadid või ninjad. ausalt, ma ei oska kunagi valida! ninjad on nii super sneakyd, samas piraadid oma aktsendi, rummi ja vabadusearmastusega on niivõrd südamelähedased!


ps. need pikad juuksed ei ole päris, originaalis on nad üldse pruunid, aga ma tahan ka vahepeal ilus välja näha

7 comments:

:) said...

...ja siis ütled sa, et pikad juuksed sulle ei sobi!

Melian said...

ei sobi jah, ma näen imelik välja nendega, aga piltide jaoks võib :D

Lara said...

ffuuuu kui armas ^________^

Lugu nr. 2 said...

*aktsendi

Melian said...

see on mu lemmik grammatikaviga. ma tean, kuidas õigesti kirjutatakse ja ikka kirjutan alati valesti.
vähemalt keegi parandab.

Kerli said...

Ja sa tegidki selle juuksepikenduste nalja ära.. Oeh... :D

Emilia said...

bjuuuutiful !