20 June 2010

the reason i love friday nights


kui välja arvata fakt, et ma magama jäin ning suure osa ööst lihtsalt pea padjas veetsin, oli endiselt väga tore jälle kõiki vanu häid sõpru-tuttavaid näha ning kooli lõpu puhul mu katus sisse õnnistada. samuti oli üsna veider hommikul tühja jägermeistri pudelit näha, ma olin suhteliselt veendunud, et seda solki ikka keegi jooma ei hakka. aga kogu alkohol oli hommikuks otsas, korter koristatud, nõud pestud, kapis oli veel toitu ning mul oli lastud öösel ilusasti magada. natuke ehmatav oli keset ööd teada saada, et mu läpakale oli kokteil peale aetud ning see oli ära surnud, aga hommikul töötas kõik väga ilusasti. seega pole ma üldse pahane : D

hommikul p. juurde liikudes avastasin oma taskust coca-cola tubaka, mis öösel mõistatuslikult ära kadus - sellel oli kindlasti üheks positiivseks küljeks see, et pakk õunatubakat (mida tavaliselt keegi ei taha) suitsetati ära. samuti on mu käed täis väikeseid salapäraseid lõikehaavu ning üks sidruniviil vedeles ikka veel keset kõnniteed, kui ma täna koju jõudsin

ps, alles kuu aega on möödas ning me oleme juba kõik tõsisemad teemad temaga läbi rääkinud, see on veidi imelik & samas ka hirmutav, ma ei ütleks, et see halb on (alati on hea teineteist teada), aga samas on asjade kiire käik riskantne ja ettearvamatu... mida ma ikka jaman, mulle siiski meeldib spontaansus ning jaa, sa meeldid mulle ka & sa tead seda kõike muud, mis siit tõenäoliselt järgneks, seega oli see pigem tähelepanek


pps, mulle meeldib s magazine, aga kuna tegu on kergelt erootilise moeväljaandega, siis ei hakka ma siia igaks juhuks pilte panema


(sexy, styled and Scandinavian)

jaanipäevaks sõidan saarele, polegi ammu kadakaid ja merd sisse hinganud nii sügavalt, et silmi sulgedes üha uued ja uued rannad viirastuvad väikeste laidude ja vahuste lainetega
ma igatsen merd

niivõrd hea on vahelduseks tunda, et tegu on millegagi, mis jääb pikemalt kestma & inimesega, kelles ma ei kahtle & keda ma usaldan

11 comments:

Lara said...

blond on nike, eks? :D ja erik oli ilmselgelt tubli ja see eeleelviimane pilt on ♥♥♥

ilus muidu

Katja Stroof said...

Oh mu jumal mida Erik on teinud...!!
(kas ta on laksu all või mida)

Lara said...

me teame su saladust, Katja.

(...vähemalt mina tean)

Katja Stroof said...

Oo ei!!

Tericus Fuzu said...

Hüva pidu oli. Otsin uusi süüta tüdrukuid, ilusamad, andke teada! Hehe, nali. Ma ei mäletagi, kas ma lõpuks Nikega ka lähemalt tutvust tegin.

Lugu nr. 2 said...

sel esimesel tšikil pole hambaid w

Melian said...

saara, esimesel pildil on hambad täiesti näha ju

Lugu nr. 2 said...

aaaaaaaaaa ooooo ups mu viga : ss

Tericus Fuzu said...

Ommmg see eit poseerib naq mujal picidel ka ju, seal on kyll kikud suus w. =D=D

Lugu nr. 2 said...

mõtlesin, et unustasid seekord proteesid suhu panna ja et saan su vahele võtta, a tutkit

Tericus Fuzu said...

Beibi, minu proteesiliim mind juba alt ei vea.