7 June 2010

vermillion


nagu n mainis: mu blogi on viimasel ajal kokku kuivanud
jaa, ta on teinud seda, niivõrd järsult ning samamoodi on ka möödunud viimased n+x päeva, nagu me eile öösel neid koos üle lugesime & me pole ühtegi päeva eraldi olnud, on olnud mõned tunnid ja üksikud ööd, täna on justkui erand, kuna ta sõidab kolmeks päevaks ära ja see on kuidagi nii kummaline

ja nii palju ei tea ikka veel, seega on võimalik, et 11 juuni kujuneb küllaltki üllatusterohkeks
samas suht paljud märkasid ilmselt ka vabalaval

käisin oma elu esimesel vhk vabalaval (oli vist ka viimane aeg), nägin solveigi, kuulasin sinna keskkonda üldse mitte sobivat proosateksti, mis rääkis seksist ja oli nii ropp, et juhtkond poolenisti nuttis, nägin tüdrukut, kes laulab nagu imogen heap ning klausi, kes vallutas klaverimänguga kõigi tüdrukute südamed

arutasime veel n-ga mõned päevad tagasi, et me oleme mõlemad muutunud, lausa märgatavalt

mina pean seda igal juhul positiivseks nähtuseks ning see, mis ta minuga tegi, on lihtsalt meeletu, mitte ükski inimene pole mind kunagi nii palju muutnud ja mind asju hoopis teise pilguga nägema õpetanud
(ja need muutused on kasuks tulnud)

üldse kõik see, mis viimasel ajal juhtunud on, meenutab pigem metsikut pimesi allasööstu tundmatutesse sügavustesse, ma nagu poeks inimesse sügavale sisse, et üles leida tema katkised osad ning need doominokividena jälle üles seada

samas ma ju tean, mida see kaasa võib tuua

2 comments:

Katja Stroof said...

Täiesti nuuks, et ma ei käinud vabalaval, vaid emotsesin kodus.

See Piia tundub just minu-moodi tšikk olevat.

Melian said...

loll oled, ma ju ütlesin sulle, et pead tulema.