17 June 2010

you can never have too much red hair


kuna mu vannitoavalgus on nii seksikas, siis ma tegin lausa kaks pilti oma ilusatest punastest juuksepikendustest, mida ma veidi ebakaines olekus täna õhtul UK-st saabunud spreidega värvisin. osoonikihi hävitamisele on nüüd oma panus antud ning tänu ühe noore neiu sünnipäevale sai ära proovitud kaks uut jooki, mille kvaliteedis ma üsnagi kahtleval arvamusel olin. neist üks oli hiina ploomivein, teise nime ma ei mäleta, aga mõlemad jätsid vägagi positiivse kogemuse.

sellega seoses, reedel on minu juures pidu, vennaskonna teemaline.
(note to self: sebida henrikult kast masaid)

nüüd lähen ma oma kallimaga linna peale jooma.
seega, saara, siin eestis tõesti ei toimu midagi väga huvitavat peale meeletu joomise.

2 comments:

Lugu nr. 2 said...

siiri :D it's totally fine by me, can't wait to be back :D

Katja Stroof said...

Siiri, ma ütlen, et sa rikud meid ära!