7 July 2010

she hadn't been a virgin and he hadn't been a god


ma olen hakanud kohvi jooma
(ilmselt seetõttu, et keegi oskab väga hästi kohvi teha)
jumalate jook, tõepoolest


igal inimesel on piirid & mõned suudavad neid piire ka üsna kaugele lükata, kuni lõpuks pole enam millimeetritki vaba ruumi järel & õhk on tuline nagu gaasiahjus & su silmadest & südamest tuleb kõrbelõhna, kuna sa ei kannata enam


liiga palju kuumust, täiesti väljakannatamatut kuumust, see ei lase hingata & iga hetk on tunne, et kopsud vajuvad kogu selle raskuse ja niiskuse all kokku, ka eilne äike & torm ei parandanud eriti olukorda, endiselt on sama talumatult palav & ma hingaks hea meelega ainult läbi jää


ps, ma poleks iial osanud arvatagi, et kolm imetillukest nõela kõrvas võivad tõesti aidata suitsetamist maha jätta, see tundub niivõrd uskumatuna, et väikesed punktid sellises... kohati niivõrd kasutus kohas nagu kõrvas võivad kõiksugused füüsilised kõrvalnähud kaotada. äge, kas pole?
(selgituseks: mitte mina ei jäta suitsetamist maha, vaid keegi teine)

ja ometi oli see omadus tema juures nii elegantne
(kui saab suitsetamist elegantseks nimetada)

põhimõtteliselt tema pärast ma tegingi oma esimese suitsu
aga mul on hea meel, et see viis välja sinna, kus ta praegu on

No comments: