5 August 2010

i never liked number 5 anyway

ma olen juba ammu tahtnud seda postitust teha... põhjuseks üks imeline päev juuni lõpus, kui mina, k ja p sõitsime muhu saarele minu maakodusse. aga ma ootasin sellega senikaua, kuni film nr 5 lõpuks ilmutatud sai. ma olen selle filmiga veidi vähem rahul kui eelmistega, sest kogemata sattus kaamerasse liiva ja osad pildid on seetõttu mustatäpilised. lisaks suutsin ma parimad pildid fookusest välja pildistada (või tegi seda keegi teine) ning kokkuvõttes on mul häid pilte näidata vähem, kui ma sooviks. aga ehk meeldivad ikkagi!

teine pilt on minu ja p väikeselt tähistamiselt, kui me võtsime hansu ning istusime nostalgia mõttes samas kohas, kus 22. kuupäeval kuu aega tagasi. kolmandast edasi kuni eelviimaseni on tehtud meie tripi ajal, kui väljas valitses talumatu palavus, k magas tumedatest palkidest tares, kus on kuulda ainult külmkapi madalat surinat ning mina ja p jõime hommikukohvi otse väljas muru peal. eelviimane pilt kujutab virtsu spordihalli.
ja kuna hans on ilus, siis ma ei saanud seda viimast pilti temast siia panemata jätta.

eile (4.08) käisime kahekesi riisipere mõisas piknikul, varustades end eelnevalt kuue masai ja ühe ploomiveiniga, mida me väga juua ei jõudnudki. mõis oli veel armetumas seisus kui varem, venelased püüdsid tiigi ääres kala ning suurest saalist olid toolid ära viidud. pidasime seal maha oma väikese pikniku, mis jätkus hiljem kuni venelaste saabumiseni tiigi ääres. siis läksime häälega koju ja saime hästi ruttu auto peale.

muuhulgas suutsin oma arvutisse saada trooja poni, kellest ma vist siiamaani lõplikult lahti pole saanud. ta kadus ära samamoodi lambist nagu esimesel korral, aga ma pole siiani julgenud restarti teha. parem karta kui kahetseda.

nägin ära inceptioni! see oli nii-iii-iiii hea ja nõnda mindfuck ning mõtlemapanev, et ma tahaks ise ka osata kunagi midagi sellist luua. peale selle sain endale põletushaava, kuna ahi oli natuke liiga tuline. aga see paraneb tasapisi.

ps.
mind hämmastab tohutult, et x & y ikka veel koos on, võttes arvesse kõiki nende kohta käivaid kõlakaid, mille järgi võiks järeldada, et suhe on omadega ikka päris põhjas.. lisaks veel see, et nad ei käi kunagi koos väljas. x on tohutult muutunud. ma teadsin teda täiesti teise inimesena, y on teda muutnud kinnisemaks ja küünilisemaks. muidugi pole see absoluutselt minu asi, aga mida nad veel teineteises leiavad...?

3 comments:

Ashi says said...

no sorri, aga ma olengi selline tuline. :s

David said...

Autš @ x & y. Curious David wasn't curoius before.

Lugu nr. 2 said...

siin postituses su parimad pildid, päriselt. hans & peeter nunnud. thumbs up!