30 August 2010

with your destiny

laisad suvepäevad on nii tasaselt viimasele hingusele jõudnud, et me vaevu märkasime - enam ei ole hämarikus seda kollakat vinet, puudub sumedus ja soojus, kass magab õhtuti kauem ja korter oli eile külm

muuhulgas sai p mõni aeg tagasi endale juhiload ning kui kõik kohtingud autopesulates ja tanklates välja arvata, siis sai päris palju ringi sõidetud ja uutes huvitavates kohtades käidud. esimesel õhtul tallinnas sõitsime läbi turistidest ülekülvatud vanalinna ja kuulasime kurja muusikat. soomlased olid väga hirmunud nägudega

18. sünnipäev algas scavenger huntiga ja lõppes üsnagi huvitava peoga minu juures, kus oli kohal umbes 20 inimest. päev pärast seda nägin ära siniallikad, raasiku kiriku välikempsu ning jägala joa. tegin endale kõrvarõngaaugud (elu esimesed) ning p käis verd andmas

oli ka küllaltki kurbi hetki, kus teineteisemõistmine just päevakorras ei olnud, sh erinevad arusaamatused ja muud ebameeldivused... aga nüüdseks on need vist läbi?
tho ma võrdlen end aeg-ajalt ikka kellegi teisega ja see ei ole hea

ma ei taha seda sügise kurbust, nukrust ja niiskust
eelmistel aastatel on selles kõiges omaette võlu olnud, tänavu aga mitte. ma ei suuda oma suvel minna lasta, mälestusi on liiga palju, kõik need hämarad õhtud teineteise vastas, kehad hingamas soojusest ja sõrmed otsimas sametist puudutust
ma kardan jahedust; ootamatult hääbuvaid tundeid ja kalke igapäevaseid näoilmeid. ma ei taha unustada; on olnud liiga palju ja ta on kõike seda väärt
võib-olla on kadunud see esimeste nädalate joobumus ja meeltesegadus; 
aga tõde on see, et ta jäi & usaldab & on............


lugesin kafkat, mulle ei meeldi ta stiil, see on liialt intriigivaene
nüüd, pärast raamatuga töötamist, saan ma enam-vähem ta sümboolikast ja kujunditest aru
aga oleks saanud palju, väga palju paremini teha

(loetud said "metamorfoos" ja "otsus")

võib-olla ma lihtsalt ei oska end sinna ajastusse sisse viia ega ühegi tegelasega samastuda, pealegi tundus peategelane mulle liialt suletud ja rumal
samas kafka oli juut, aga ta ei tahtnud olla, vaene noormees

No comments: