27 September 2010

placebo

viimasest kirjutamisest on küllaltki pikk aeg möödas ja kuigi ma aeg-ajalt olen mõelnud, et peaks siin ka endast elumärke maha jätma, pole samas eriti midagi öelda peale selle, mis vahepeal toimunud on, ning kui mõned tüütud pisiasjad välja arvata, on see arvatavasti üsna samasugune mõne siinse lugeja blogiga.

üks märkimisväärseid sündmusi oli kindlasti rebaste retsimine, mis toimus vhk-s tsirkuse kujul ja kui ma kohtusin vähesteks minutiteks n-i, m-i ja h-ga; samuti photoshoot t-ga külmas kelvingi rannas; vahepealne väike tööots, mis tõi sisse veidralt suure summa ja meeldiva pakkumise eesti idanurgas; ebaõnnestunud trip eesti idanurka, mis lõppes hoopis tartus t korteris vesipiipu suitsetades ja harry potterit vaadates; samuti viidi minema p auto peeglid (kolmandat korda selle mersu eluea jooksul) ning me hakkasime kirjutama oma uurimistööd.

uurimistööst võib vist isegi pikemalt rääkida. mulle meenus, kuidas t saatis mulle mõni aeg tagasi mingi lühikese küsitluse ning inspiratsioon meie uurimistöö jaoks tuli ka sealt. teemaks on seksuaalse teadlikkuse erinevus religioosse suunitlusega koolis ja tavakoolis, kus jeesus kristus on kohalikule jürile küllaltki kauge teema. me arvame, et religioosse suunitlusega koolides on see teadlikkus väike. lühike testuurimus, mida m ja p täna tegid, tõestasid seda - rasestumisvastaste vahendite hulgas said muuhulgas nimetatud näiteks diafragma ja "teatud pillid". ma jään rõõmuga ootama, kuni küsitlusse ilmuvad esimesed uued rasestumisvastased vahendid nagu sidruniviil tupes ja aspiriinitablett pärast vahekorda.

küsitluse korraldame ix klassi õpilaste seas, üks koolidest on vhk ja teise puhul me veel mõtleme.
kui on soovitusi, andke teada.
kui me kalenderplaani ka kokku paneme, siis on selle perioodi töö tehtud ning edaspidi hakkab meil p-ga esmaspäeviti ainult kaks tundi olema.

rets oli vahva. kokkuvõttes oli mul kolm rebast: mareta, mirjam ja solveig, kes nägid välja sellised:
siin pildi peal on mirjam veel meikimata ja riideid tal ka seljas pole, mareta meik on poolik ning solveigile ma ei julgenud eriti midagi teha, kuna ta tundus selline õrnake olevat. aga kokkuvõttes olid täitsa toredad rebased.
balti jaamas rebastele riideid ostes leidsin endale ka kõrvarõngad (: btw, seal on suurepärased ploomid.

3 comments:

Lara said...

TRK ofc! sest meil saab kuidagi tervele klassile kirja saata kooli meili kaudu :D ja meie inglise keele õpetaja on hull usklik, äkki see.. no.. loeb?

ja hail hei jess uus post! ilusad kõrvad

Melian said...

Ei, kui me küsitlust teeks, siis otse kirjalikult ja paberi peal, mitte e-mailiga.

shun_light said...

mareta! ma olen temaga koos kunstikooli suvepraktikal hänginud.