10 October 2010

broken secret garden

eilne oli nii ebameeldiv; uskumatu, kuidas üks inimene võib terve päeva ära rikkuda.. ja ma veel lootsin siiralt, et enam teda ei huvita ning kõik ongi läbi

+ tahan ära joosta
+ monsieur r
+ selguselejõudmine;

- valu, liiga palju füüsilist valu
- antibiootikumid
- mademoiselle m

külastasin tthk juuksurit ning sain kahe koidula eest uue soengu ja imeilusad terved juuksed ning juured on igati värvitud, kindla peale lähen sinna tagasi ja umbes kuu aja pärast värvin kas a) roosaks, b) oranžiks või c) mantlipunaseks.

ma ei suuda oma valgete öökullidega pilti teha, tehnika on nii kehv ja need fotod ei ühildu üldse omavahel, mistõttu pean ma selle ilmselt prügikasti poole teele saatma, kuigi idee mulle tohutult meeldis

ning kui teil on mingeid inspireerivaid pilte või jutte või mõtteid, siis laske tulla... ütleme nii, et ma teen praegu mõned tasuta tellimused. fotosid võin ka töödelda. ma ei garanteeri, et igast fotost ja ideest midagi kohe välja tuleb, aga mul on vaja millegi peal kätt harjutada. kui keegi "aquariumit" mäletab, siis võib-olla selles stiilis midagi

jah, ma pean ära jooksma mõneks ajaks, õnneks pole vabadus ja põgenemine enam kaugel (ja see on alati olemise palju paremaks teinud. väga palju paremaks)

1 comment:

Emilia said...

mis juhtus ? :/