30 October 2010

my experimental game


tol hetkel oli ta minu jaoks kõige ilusam tüdruk kogu maailmas - ta tumedad siidised juuksed langesid heledale padjale & õrn flirtiv naeratus oli vaid eelmänguks järgnevale katastroofile. see, mis edasi juhtus, avas minus nii mõndagi; varem vaid eksootilise utoopiana tundunu sai ühtäkki reaalsuseks... ühel hetkel olid vaid minu & tema huuled & ma teadsin, et see miski muudab mind tohutult, avab saladusi, mida ma ise pole julgenud avada, annab maailmale teistsuguse maitse

järgmine kord 'juhtus' vaid mõned nädalad hiljem; me olime vaid pooleldi juhututtavad ühel erapeol, kus ta tantsis nagu jumalanna ning ühel hetkel olime me kogu seltskonna vaatamisväärsus... see polnud enam see vana arglikkus, pigem enda tunnete ja seksuaalsuse proovilepanek

ma läksin sellel õhtul koju & ma polnud enam seesama inimene, midagi hoomamatut oli igaveseks muutunud & mind endaga kaasa viinud; viinud nende kahe tüdruku maailma, kus tunnistamata sõnad tõeliseks saavad & vanad tunded kriginal murduvad -

nüüd on sellest juba tükk aega möödas & mulle meeldib keegi teine
ent need mälestused ei tuhmu veel niipea

1 comment:

Saara said...

wow milline kole lõpulause