23 November 2010

feather fall

ma ei olegi rääkinud, aga me käisime ükskord vaheaja alguses hiiumaal. see oli esimene kord, kui me sinna läksime, k-l oli mingi esinemine ning ta kutsus meid kaasa. sadamas oleksime vist äärepealt praamist maha jäänud (ja 4 tundi ootama pidanud), aga õnneks mahtusime siiski peale ja sõitsime väga kaua aega üle mere. praamis mängisime hipsterit. õnnetu hüüdnime sai endale külge p, kes oli meist tõenäoliselt kõige vähem hipster üldse.
aga tal lihtsalt ei vedanud.
autole jooksis teel hirv ette. pihta ei saanud (kiirus oli väike vist), aga autotuledest kahvatunud hirv oli nagu hurmav kuu keset süsimusta maanteed. pärast seda olime veidi ettevaatlikumad.



olgugi, et k on mulle juba nädalaid selle filmi ilmutamisega pinda käinud, jõudsin ma selleni alles täna ning ma ei saanud temast ühtegi head pilti, küll aga ta kaaslasest. pärast etendust kõndisime kolmekesi tagasi ühikasse, k tutvustas mulle oma lemmikveini ning me sõime hommikul ära väikeste ühikaelanike toidu



hommikul jälgisid mõlemad pohmud õndsa näoga discovery channeli pealt filmi lindude paaritumisest.

enne praami peale minemist lõime veel korraks lahti armsa sõbra regio atlase ning läksime hiiumaad avastama. eespool lesiv paat seisis lihtsalt maantee kõrval ning sellest saab nüüd minu uus kodu



edasi sõitsime suursadamasse, kus udu vajus malbelt ja jahedalt kaide ja sadamahoonete vahel laiali. kõik oli mahajäetud ja vaikne, eemal kauguses kakerdamas üleni musta riietatud sadamatööline. p ja k tegid suitsu (millal nad poleks seda teinud?)



praam oli kõige rõvedamal võimalikul moel rõve, mina ja k jäime mõlemad merehaigeks ja mängisime tülpinult kaarte, kus ma iga kord k-le valetamises pähe tegin. telefonid helisesid ja raadios mängis mingi suvaline muusika, ma olin liiga väsinud, et midagi täpsemalt mäletada



millalgi üsna pea külastas meid h, panime projektori üles ning enne järjekordset sigaretti õnnestus mul ka üks pilt saada. desktopi autor on `kuschelirmel



ja kaks viimast pilti johanna fotoshoodist. ei jäänud selle filmiga üldse rahule, oli pilte, mis oleksid võinud hästi välja tulla, aga need on kas liikumisest udused või pole fookuses. võib-olla peaks suurema isoga filmi ostma.

2 comments:

Emilia said...

see Hansu pilt on täiega hea !

Saara said...

^tõde