28 November 2010

happy birthday darling

laupäeva õhtu oli valge ja pehme ning õunaveinine, umbes viie-kuue paiku saabus e ning me läksime kolmekesi linna. maandusime ühes vanalinna pubis ning meie ümber tekkis kiiresti vanadest tuttavatest hea seltskond. jõime nii seda kui teist ja läksime edasi embassysse, kus mu mõtted vajusid kuhugi sinise curacao ja rohelise absindi pehmesse sügavusse. vahepeal läks elekter ära ja kõik inimesed aplodeerisid nagu pärast fantastilist teatrietendust. dj mängis barbra streisandi remixi, kus öeldi hoopis justin bieber, s tantis ja k rääkis mulle ekast. selleks ajaks olin ma täiesti ära kadunud ning meeles on ainult mingid ähmased pildid sellest, kuidas me olime shootersis ja siis äkitselt ühes teises pubis ning s ja a plaanisid hollikasse naisi lantima minna ning mul oli tohutu uni ja maailm keerles ringi ja kõik pakkusid mulle suitsu ning üks matemaatika õpetaja oli ka seal ja p tegi talle õlu välja ja maailm maailm maailm keerles veel rohkem, kõik naersid ja muusika hajus kuhugi p juustesse ära, ta ütles, et mängis crushcrushcrush, aga ma ei saanud sellest aru

must mersu koju läks maksma 52 krooni, tänavad olid lumised, tühjad ja libedad

10:42 - ma avan silmad ja mul on maailma kõige jubedam pohmell, p vaatab mulle otsa ning ma panen silmad uuesti kinni

14:25 - uni lõppeb, tunne on tohutult kuiv ja vastik, aga 1042 on läinud

16:40 - j andis mulle s'i wacomi ning nüüd ma olen kodus ning üritan tellimust lõpetada. on nii ebareaalne, et ma lähen homme kooli ja kirjutan umbes 12 tunni pärast ajaloo kontrolltööd II ms teemal

No comments: