5 January 2011

but mommy said i was special

ma ei saa aru neist, kes võtavad vaevaks kritiseerida veidigi teistmoodi riietuvaid inimesi. arvatavasti on probleemiks kadedus, et endal pole kunagi olnud julgust kitsaid teksaseid ja sirgendajat riidekapist välja visata. miks on vaja öelda huvitava stiiliga inimesele, et ta on kole, ta soeng on wannabe, ta kopeerib teisi ning temas pole killukestki originaalsust? tüdrukul on perfektne näonahk, imeilusad silmad ning mitte ühtegi rasvavolti ning tema kohta öeldakse inetu?

mis on sellisel juhul üldse stiil ja kust see tuleb? mis teeb mingi stiili originaalseks? olgem ausad, tänapäeva moeloojate töös pole mitte midagi sellist, mida pole varem nähtud - kõik detailid on kuskilt laenatud või millestki inspireeritud

ok, võib-olla saan ma eespool mainitud neiust natuke valesti aru ja mulle on temast jäänud mingisugune naiivne ja sõbralik mulje ja ta ongi tegelikult räme wannabe, aga ausalt, ta meeldib mulle. vähemalt välimuselt. ikka parem kui kogu see hall mass, mis vhk-s käib


ma ei tea... kui mina gootitšikk olin, siis ma küll ei kuulnud, et keegi mu välimuse kohta wannabe oleks öelnud, samas põhjust oleks kindlasti olnud. samas võib-olla olen ma nüüd hoopis hullemaks muutunud ja kindlasti p räägib ka kõikidele hõumidele, kui ebaoriginaalne stiil ta tüdrukul on. :D

10 comments:

Uvatha said...

Ma pole sind sada aastat näinud, ilmselgelt. Mis stiilis sa siis nüüd ringi käid?

Zed said...

Aga tead. Mulle jalutasid aastavahetusel mingid purjus tšikid Rakveres mingi ööklubi juures juurde ja rääkisid kui lahedateks nad peavad erinevaid inimesi, aga nad ise lihtsalt ei julge. Tasuta juua pakkusid ka. That was awesome.

Ja veel siis see mida esimeses kommentaaris küsiti.

Melian said...

ma ei tea... mul polegi vist enam sellist 'stiili'. selle boonuseks on kindlasti see, et ma saan minna tavalisse poodi ja osta normaalseid riideid, samas vbl ma ei näe enam nii huvitav välja jne

nüüd ma kannan lihtsalt ilusaid riideid ja värvisin juuksed pruuniks : <

ja täiesti võimalik ongi, et tegu on argusega! ei julgeta ise midagi huvitavat teha ja siis vähegi teistsuguse välimusega neiu on inetu. :D

Iti said...

Kes seda kellele ütles?

Melian said...

ära ole nii rumal, et siit nimesid ootama jääd :D

Melian said...

ok, tegemist oli enam-vähem anonüümsete kommentaaridega sayat.me's ja formspringis, aga üldiselt oli tegu vhk omadega.

Saara said...

vhk not so perfect after all

C. said...

Kas sinu formspring & sayat on kinni pandud? Otsisin ükspäev, aga ei leidnud. Või siis olen lihtsalt juhm.


- Kass.

Melian said...

mul ei ole sayati.
formspring on kuskil, aadressi ei mäleta. :D

Lara said...

formspring on raudselt gothlolidoll