6 January 2011

pics or it didn't happen


uhhhh. ma pole üldse kindel, kas see mulle meeldib või ei. tehniline teostus on sitt. aga no idee... võiks paremini tehtud olla :( seega ma jätan ta siia mõneks nädalaks ja siis otsustan.

paar uuemat tööd ka, mis deviantarti laekunud on:


english rose


sleeping with ghosts


mer de la lumière

viimane jällegi ei meeldi mulle, tal pole üldse kontrasti ja ta pole selline striking ja ma ei tea ka, kust seda juurde tekitada, sest ma tahtsin just sellist heledat ja rahulikku ja pastelltoonides pilti. aga vähemalt oli vahva seda teha :)

muuseas söön ma nüüd šokolaadisaia ja see on nii nämmu ja teed joon ka ja see on soosu. ja ma võitsin ebays kolm oksjonit. ma ostsin värvilisi sulgi (tumesinised, helesinised, lumivalged), igaühte täpselt sada tükki. need on pildistamise jaoks ja siis üks maskeraadi projekt tuleb ka võib-olla. ma vähemalt loodan väga. ning maskeraad-pulmad oleksid ülilahedad! keegi ei leiaks pruuti üles.

ja ma reaalselt kuulsin oksjoni viimaste sekundite ajal (jap, ma olen see bidder, kes viimase 15 sekundi jooksul asja ära napsab), kuidas mu süda lõi :D

ja ühe teise fotoprojekti jaoks otsin väga kõhna ja ilusat tüdrukut, see on kenneth tongi twitterist inspireeritud ja tuleb selline suurem must-valge seeria, otse ja ainult filmile. ja täisealine peaks vist ka olema, kuna paaris kaadris on suitsetamine. tegelikult oleks veel ägedam sellest pärisfilm teha fotoseeria asemel :3

ahjaa, ma olen väga tänulik igasuguse kriitika ja kommentaaride eest, seega kui teil on midagi nende kohta öelda, sis ma hea meelega loeks!

7 comments:

Saara said...

vau, see esimene on täiega ilus, vähemalt parem pool pildist. vasak on lohakalt hägune. aga thumbs up, suutsid oma tavalisest mallist välja murda!

Iti said...

See "sleeping with ghosts" on mu üks lemmiktöid. Väga äge.

Melian said...

ma küll ei ütleks, et see kuidagi mullist välja murdmine oleks, pigem on kõik tööd peale kolbaneiu sellised, mida ma varem teinud olen

Saara said...

.........seda ma ütlesingi

Melian said...

ei, sa ütlesid, et ma suutsin tavalisest mullist välja murda.

ma ei nõustunud sinuga.
nii et otsusta ära, mida sa öelda tahtsid..

Saara said...

ah, ära aja iba ja loe läbi esimene kommentaar korralikult. vb märkad sedagi, et see sõna on mall, mitte mull + muid huvitavaid detaile, ntks seda, mis ühendus minu esimesel kommentaaril ja sinu omal

Roger said...

Soosu! :) :)