16 January 2011

redheads pretty redheads

käisime pärnus. kuidagi hästi rahustav oli vaadata tuhmide valgete kardinate taga laiuvat lumist tänavat ja uniseid inimesi. suur kell tiksus tasaseid tunde, kamina juures hõljus tubakalõhna. tapeedist hingas mälestusi, tassis auras lemmiktee


leidsin ilusa tüdruku, kes sobib mu filmiprojekti... loodan ainult, et ta nõustub. veidi imelik on mõelda, et ta on vist üks h parimaid sõbrannasid, ja h-d tean ma jällegi a kaudu ja üldse on maailm vahepeal liiga väike


ning otse loomulikult suutsin ma täna peale sattuda ühele fantastilisele tumblri blogile, mis koosneski ainult punapeadest. sellega kaasnes muidugi tohutu kahetsus ja vastupandamatu soov juuksed jälle punaseks värvida


vot see viimane on hästi ilus soeng, kui lubataks, siis ma kindlasti lõikaks selle. aga mul on praegu kohustus kasvatada. :x

4 comments:

Uvatha said...

Ma kadestan Sind.

Melian said...

Mille pärast? O.o

Uvatha said...

Selle Pärnu pärst. Just sellist idülli ma praegu vajangi..

Melian said...

oww :3 saan täiesti aru.