25 February 2011

the city of angels

eelmise nädala lõpus sai küllaltki spontaanselt otsustatud, et nüüd sõidan ma tartusse ja täpselt seda ma esmaspäeva õhtul tegingi. bussijuhil oli hämmastavalt meeldiv muusikamaitse ning üldse möödus kogu sõit kuidagi väga kiiresti. käisin taskust läbi, ostsin terryle heleroosad nelgid ning läksin annelinna, kus ta soe korter mind koos vahva mordi ja imeilusa anniga vastu võttis.

mõne aja pärast saabus berilac sületäie lauamängudega ning me alustasime nsvl-i pärandiga, milleks oli ilus helesinine suusamäng punaste ringidega. kuna meil puudus sajaleheküljeline kõigis liiduvabariikide keeles kirjutatud käsiraamat, sai lihtsast täringuveeretamisest peagi veigi vürtsisem joomismäng, kus iga punane ringike tähistas klaasitõstmist. odav poola 'vahuvein' lõppes üsna kiiresti, aga õnneks jõudsin ma enne finišisse, kui alkohol otsa sai.


see selleks.

pärast seda hakkasime me aliast mängima. otse loomulikult läks naiste tiimil paremini, kuigi omaette kild oli ka "no on kummut või kapp eksju, ja tõmbad seda seal sisse ja välja, sisse ja välja..." ning "mis sul siin on? (mort osutab tagumikule) - berilac: "pepuuuu!". pärast seda jäi berilac bussist maha ning otsustas öö diivanil veeta. mina läksin veel patja ja tekki elutoast otsima, panin tuled põlema ja... lõin kogu korteris korgid läbi.

mordile anti minu multifunktsionaalne taskunuga ning ta keeras suure pusimise peale pudeliavajaga ühe elektrikapi lahti, kus sees pidid olema korgid. aga tuli välja hoopis sületäis juhtmeid. mis kõige hullem, ta keeras lahti mitte kapi enda, vaid kapi luku... ja keeras seda hiljem niimoodi hommikumantli ja susside väel päris tükk aega seal koridoris tagasi. lõpuks sai elekter siiski tagasi toodud ning kõik võisid rahus magama jääda.

berilac magas hommikuse loengu sisse ning me läksime mordiga vernerisse hommikust sööma, mõne aja pärast ilmus sinna ka anna, kes pidi mõne tunni pärast hoopis lätti sõitma. sain ka kokku uvathaga, kes usaldas mulle seejärel läksime tagasi korterisse, kuhu saabus mõne tunni pärast terry ja see tähendas seda, et oli aeg pilti tegema hakata.

vahepeal suutsin ma eva ära kaotada ning siis oli mõnda aega väga suur paanika, kuni ta lõpuks meile helistas ja ütles, et tal sai aku tühjaks ning et ta istub ühes lähedalasuvas söögikohas. blondiin kätte saadud, läksime tagasi korterisse, anni pani valgustuse püsti ning neiud heitsid riided seljast.

täna sain facebookis kommentaari: "sellest shoodist räägitakse."

fyeah!


proovisin, kuidas valgus töötab. paremal eva, vasakul terry.

*

pärast shooti käisime mordi ja terryga pitsat söömas (kasutasin esimest korda cherry.ee'd ning ostsin sealt papa pizza voucheri, millega sai 4.50 € eest kaks suurt pitsat) ja pärast seda veetsin ma kuni poole kaheni hommikul aega pilte töödeldes.

hommikul naeratas mulle esimese asjana vastu mordi lõust. ta käis natuke ülikoolis ja siis läksime me jälle vernerisse sööma, kus mort nosis jänkuga kooki ja mina proovisin hapukoorekastmega juustukooki.



jänkuga kook tõestab suurepäraselt seda, et ulla jäneste invasioon on ka tartusse jõudnud.


mordi tehtud pilt sellest, kuidas ma teed joon, haha.

*

beauty tip of the day: märjad juuksed palsami ja maskiga kokku teha, samal ajal pea alaspidi seistes. kokku hoida pole vaja. seejärel kilekott või vannimüts pähe, föön kätte ja maksimumkuumusel nii 5 cm kauguselt üle föönitada. ma föönitasin vannimütsi umbes 5 minutit, seejärel pesin maha ja panin veel hästi natuke palsamit otstesse. ja tulemust on kohe näha: kui tavaliselt on mu juuksed pärast pesust tulemist väga kohevad ja elektrit täis, siis täna on nad väga siidised ja meeldivad :)

kasutasin fantastiliselt hästi lõhnavat chisana shine blond conditioner palsamit (maksis ainult 2 € kaubamaja ilumaailmas) ning wella lifetex straight intensive maski. mask tuli kinkekomplektis koos sama seeria šampooniga ning lisaks olid seal ka system professionali värvitud juustele mõeldud maski ja šampooni testrid, maksis umbes 12 €, stockmanni ilutarvete osakond. :) (väike jõulukink, haha)


^ the city of angels ^

No comments: