1 February 2011

põhjused, miks p enam vannituppa ära ei mahu

eile õhtul sai ette võetud suur ja põnev jalutuskäik läbi lumise mustamäe, et jõuda postkontorisse... kus mulle pidi väidetavalt pakk olema. tegelikult oli neid lausa kolm! kahe paki sisud kuulusid ll-ile, aga kolmandast tulid välja mu uued mänguasjad. ning igasuguse häbita on siin tutvustav postitus sellest, miks p enam vannitoas midagi tegema ei mahu. :D


28 maycheeri lauvärvi, püsivad hästi ja mis kõige olulisem - näevad koos väga head välja :D üks "kook" on umbes 2 euro suurune.


lainer, mis on nagu paks must vaht. pooleldi veekindel (nagu ma veidi liiga hilja avastasin), aga muidu hästi mugav peale kanda :3


avastasin mõni kuu tagasi mustika keskusest sellise poe nagu dollarstore, kus kõik asjad on kuni 2 eurot :D see on päris masendav... müüakse peamiselt kosmeetikat ja kodukeemiat, aga ka "alternatiivseid" lõhnu (à la "our version of chanel n 5" jne). kusjuures, osad lõhnavad väga originaalilähedaselt.
vasakpoolne on eyeshadow primer ja parempoolne on erksinine lauvärv. mõlemad maksid 1.59 eur :)


kunstripsmed siis, ebayst saadud (ll tellis 10 paari ja ma mõtlesin, et proovin ka :D). ma pole neid veel kordagi kandnud, võtsin ainult korra pakendist välja, et näha, kuidas nad silma kujuga sobivad. väga hästi sobisid :)


mu lemmikbränd... true minerals! :D ma hakkasin mineraalkosmeetikat kasutama 2009. aastal, esialgu peamiselt photoshootidel, hiljem ka endal. tavaliselt tellin ma mineraale komplektide kaupa ning ühes kit'is on eri toonides kaks foundationit, särapuuder, face warmth colour (väga loomuliku tooniga põsepuna), bisque (umbes nagu peitepuuder), kolm pruunikat lauvärvi (soft brown, honey ja almond rocca on mu lemmikud), mõnikord ka mingi näohooldustoode (viimane kord oli selleks jojoba-ekstraktiga silmaümbruskreem) ja alati mõned pintslid.


see valge puuder on setting veil, mis kantakse õrnalt kogu meigi peale ning see annab näole kerge päikesekaitse ja sära. keskmine on 'fair' shade ja kõige kaugemal olev 'fair2'. esimene on valge-roosakas toon ja teine on veidi kollakam. 'fair2' on rohkem nagu suvine toon õrnalt päevitunud nahale ja 'fair' on ülejäänud aastaaegade jaoks, aga kuna mu nahk läheb külma ilmaga hästi punaseks ja püsib suvel lumivalge, siis kasutan ma 'fair2' pigem külmal ajal, et natukenegi seda rõvedat punast tooni ühtlustada. :D


kabuki brush!!! x)


erinevad näohooldused, millelt on kahjuks sildid maha kulunud - kõige parempoolsem on silk primer, mida peaks peale kandma umbes 20 minutit enne kogu meigi tegemist, aga kuna mul pole hommikuti nii palju aega, siis kasutan ma seda umbes 10 minutit enne meigi tegemist. enne seda muidugi põhjalik näopuhastus + pore reducer toner, mis teeb imesid!!! ma ei tea, mis koostisosa see on, aga ta teeb seda, mida pakend lubab :D
keskmine on hyrdrating setting mist, aga ma kasutan seda ainult suvel, sest siis läheb nahk kiiresti õhetama.


üks mu kolmest pintslitopsist. ma lugesin just üle, mul on 19 pintslit. tahaks rohkem :(


ja lõpetuseks mu lemmikud lõhnatooted body shopist. ^.^

7 comments:

Emilia said...

oleks mul ka raha, et endale ilusaid asju osta

Melian said...

dollarstore'is on häid asju. terve riiul ilusat kosmeetikat, absoluutselt kõik maksab 1.59 €. :)

Saara said...

too bad my bank account says 1.03€

Emilia said...

ma olen otsinud endale mingit ilusat, head silmalaupaletti :D hea hinnaga that is

Melian said...

see maycheeri oma läks maksma 9 USD, aga laura liina tellis endale mingi 88 värviga, see läks 21.50 USD. ma ei teagi, palju sellised asjad eestis maksavad :D

Saara said...

a) neid kas pole
b) liiga palju

Emilia said...

true, true.