14 February 2011

shoes

prr... väljas on nii külm. ainult sööks ja magaks. muuhulgas leidis p kapist magnetitega hularõnga, mis tähendab seda, et ma kavatsen nüüd vähemalt 4 päeva nädalas seda umbes pool tundi kõhu ümber keerutada ning umbes kuu aja pärast peaks juba tulemust näha olema.
peale selle ei söö ma enam üldse valget suhkrut (selle asemel on puhas maamesi) ning natuke vaatan juba kaloreid ka, palju ja mida täpselt sisse ajada.

mõned asjad, mida ma tellinud olen ja mis varsti peaksid eestisse jõudma:

need paeltega kingad mulle nii väga ei meeldi, aga ma disainin nad ümber palju huvitavamateks :)

 

ja siis on võib-olla tellin siit mingeid asju:


nii raske on valida >.< peale nende on veel paar asja, aga et neid kanda, pean ma veidi väiksemaks muutuma :D 
lõpukleiti olen ka vaadanud, ilmselt ostan selle cosmates'ist, aga kahjuks pole neil praegu mu lemmikkleiti õiges värvis, on ainult roosa. ja roosa kandmine keelati mul ära. : (
okei, tegelikult vist ise ka vabatahtlikult väga ei kannaks.

ja kui keegi peaks tahtma ka midagi tellida, nt ebay'st või wholesale-dress'ist (mu lemmik riidepood!), siis võib lihtsalt välja valida, raha üle kanda ja ma tellin ära. shipping on seal väga odav, esimesed 100 grammi on 1.99 USD ja iga järgmine 100 g ainult 0.99 USD. asjad jõuavad kohale umbes 3 nädalaga, mõnikord läheb kauem, sõltuvalt eesti tollist. ^_^

10 comments:

Saara said...

rrr uuu serriouus @ see viimane lõik? ma oleks huvitatud

Melian said...

yap yap :)

nora said...

haha, mu ema tegi ka kunagi selle rõngaga mingeid trikke. kui see on see rõngas, mis ma arvan, siis sellega on lihtsalt väga valus üldse midagi teha :D vähemalt mul oli.

Melian said...

oojaa, usu mind, on küll valus :D aga ma sidusin kaks kampsunit ümber, siis oli juba normaalne :)

Emilia said...

vau, kunagi sa küll huvitatud polnud sellest, et staffi teistele tellida :D i'll keep an eye out on stuff then

Melian said...

mul on krediitkaart nüüd. see avab kõik võimalused :D:D

Emilia said...

like :D

Tericus Fuzu said...

Põmmmst, kingi võiks küll tellida.. eriti need šotiruudulised, palju maksid, palju shipping?

Melian said...

ruudulised kingad on koos shippinguga US$ 17.95, aga see soodushind kehtib ainult paar päeva vist, hiljem läheb natuke kallimaks. :]

Anonymous said...

Tere!
Kas wholesale-dress.net-st tellimine võõrastele ka veel kehtib? ma otsin juba tükk aega googlest, et kes sellega tegeleb, kõik ainult uurivad, et kes tegeleks aga kedagi ei leidu :)
Äkki kirjutaksite siia oma e-maili ma ei suutnud seda siit lehelt kuskilt leida?