6 February 2011

telling stories in pictures

muuhulgas toimus vahepeal ka e sünnipäev, kuhu me end üsna kohe pärast pildistamist vedasime. oli palju keemiat ja elektrit ning tümpsu ja tüdrukuid, suitsu ja jooki ning välku ja pilti.








esimesel pildil näevad mu juuksed väga tapetud välja. tegelikult ei ole nad päris sellises olukorras. nad on ainult vahetult pärast šampooniga kohtumist sellised kahused (kuigi sirgendav šampoon peaks kohevust vähendama ca 60%...ja no üldse on see šampoon lihtsalt seetõttu ostetud, et ta oli allahinnatud salongitoode ning sirgendajaga on mu juuksed ainult kord elus kohtunud, see oli umbes kuu aega tagasi salongis). teisel pildil on laialt naeratav e, kolmandal kaks hipsterit (isane sooritamas emasega lihtlabase paaritumisrituaali eelmängu), neljandal on väga salapärane p ja tema kõrval pimeduses k, järgmisel a vulkaani mängimas, siis jälle mina (p: tee nüüd glamuurne ja sexy nägu pähe. s: ma ei oska! p: proovi. s: *kawaii*) ja viimasel on pardid, kellele me täna õhtusöögi välja tegime. sõitsime pea tund aega linnas ringi ja üritasime luiki leida, aga mere äärde oli võimatu sõita, sest igal pool olid lumevallid ees. seega läksime me lõpuks lihtsalt oma maja ees tukkuva pardiperekonna juurde ning toppisime nad saia täis. kuna kogu tammsaare tee elanikkond käib neid arvatavasti seal toitmas, sai neil üsna kiiresti kõht täis ja viimased saiatükid jäidki täiesti tähelepanuta.

muidu oli suht cool, ostsime küüslaugukastet ja värki ning leidsime kapist 19. sajandist pärit viiuli, mille me peame omanikule tagasi andma (kuigi ma üldse ei tahaks ja värki). aga noh, ilmselgelt pole mulle määratud veel niipea mõne 100-aastase instrumendi omanikuks saada.

keda huvitab, siis viiuli sees oli kirjas: copie de iofredus cappa in saluzzio anno 1640, mis tähendab seda, et tegu on 1640. aastal valmistatud pilli koopiaga (ehk siis arvatavasti ca 1860-90 valmistatud). reaalne väärtus on tal väike, erinevate andmete järgi 400-2000 dollarit, tõelise hinna saab ilmselt teada siis, kui mu eelmise kodu alumine naaber eestis juhtub olema. tegemist on sibeliuse akadeemia viiuli õppejõuga, seega ta ilmselt teab, millega tegu on.

pilt ka:


ja nüüd kõige parem osa: tegin ühele hispaania gooti metali bändile kogu cd kujunduse ja nende managerile (kes tegeleb ka  veel paljude teiste bändidega) meeldis see nii väga, et ma saan ilmselt kuu aja pärast veel mõne bändi jaoks cd artworki teha! :D

muuhulgas on praegu kohe-kohe tööle minemas üks photoshopi actionite projekt - action on asi, mille paned ühe klikiga tööle ning mõne sekundiga on fotol ilusad ja huvitavad värvid. ühe actioni hind hakkab olema 1 euro ja kõik tulud lähevad kaamerafondi. maksta saab nii paypali kui ka kõigi muude maksmismeetoditega ja kui umbes 100 inimest ostab igaüks ühe actioni, siis ongi mul kaamera raha täiesti koos. ^^

5 comments:

Saara said...

WTF VALLO WTF WTF WTF kes ta ohver nüüd oli :' D

Melian said...

üks kena tüdruk oli :')

Saara said...

ta vist ei väsi kunagi.

Anonymous said...

Sa näed nii 22 välja.

Melian said...

Ma kardan, et see ei ole väga hea, kui 18-aastane juba neli aastat vanem paistab.

: (