8 March 2011

great minds think alike

täna oli esimene päev, kui ma üle tüki aja end jälle kaalusin ja tulemus oli palju parem kui enne;
ma sain endale uued saapad (mis tõestas seda, et petsil on väga hea saapamaitse);
kapp on jälle toitu täis ning näljasurm vähemalt aprilli alguseni edasi lükatud;
laupäeval on pildistamine ning mul on päris oma creative team 


- esmaspäeval ma koolis ei käinud ning p tuli õhtul koju ja tõi mulle kimbu pajutibusid. nii armas temast seda meeles pidada. ^^ need on siiamaani väga pehmed ja helehallid, just õiged kevade värvi!


- siin on väike screenshot mu praegusest tööst, tegemist on mu elu esimese küborgiga (?), idee tuli suht juhuslikult. saatsin kliendile ka, talle täiega meeldis, kuigi tema kavand tuleb vist teistsugune, aga minu plaani järgi lähevad küborgi seljast juhtmed seina külge ning tooli peale tuleb kass, ka vaatamas üles lakke, ning pildi pealkiri oleks "great minds think alike". 

- laupäeval peaks olema pildistamine, aga ma olen eesti postis väga pettunud, kõik ll-i pakid tulid kohale, aga minu omadest (samal päeval tellitud) mitte ükski :s mis tähendab võib-olla seda, et ma ei saa pildistamise jaoks musti sulgi ja see omakorda tähendab suuremat vaeva meikarile, kes peab need millegagi asendama. ja siis poleks shoot enam pooltki see, mis ta olema peaks :(


- sattusime täna ns kinga, kuna p vajab hädasti uusi talvesaapaid ning seal on kuni kolmapäevani kõik jalanõud -60%. meestejalatsitest olid müügil ainult kingad ning me pidime juba peaaegu ära jalutama, aga siis nägin ma neid saapaid ning sametine must seemisnahk ja õrnad elegantsed kaunistused ütlesid kõik. n.n

- mitte et kuskil eestis oleks kunagi müügil selliseid saapaid, nagu ma tegelikult tahaks... ainult aasias müüakse ja need on liiga väikesed mulle. ei viitsi väga kuhugi stockholmi sõita ainult kahe jalanõu jaoks :s


creepy eyes ftw! :3

2 comments:

R.S. said...

Need silmad...

Võiksid kerge corpsepainti näole mäkerdada, et neid veelgi rohkem esile tuua.

}:-D

Siiri said...

will do.