25 April 2011

896

nii sitta kirjandit pole varem küll kirjutanud.

(nüüd tuleb see koht, kus tüüpiline eestlane hõõrub kahjurõõmsalt käsi kokku ja irvitab.)

esiteks olid kõik teemad väga head. ma oleks suutnud igaühest midagi kirjutada. see oligi esimene probleem, ja noh, ilmselt ka kogu sita aluseks.

teiseks istusin ma auditooriumis. seal on kohutavalt kõvad ja ebamugavad ja üldse mitte kuuetunniseks istumiseks kohandatud kitsad pingid ning otse loomulikult õnnestus mul istuda täpselt akna alla, kust puhus meeldivat külma briizi, mis koos lühikeste varrukatega kulmineerus küllaltki ebameeldivas enesetundes.

kolmandaks said mul poole kirjandi pealt mõtted otsa. tuli kolm lehekülge sisutut ajuvaba jura sotsiaalmeediast ja selle mõjust inimsuhetele. alguses pidin ma kirjutama neljandast või viiendast teemast, aga ma mõtlesin poole pealt ümber ja sinna see kõik läks. : D


nojah...whatevs, nüüd saab hakata ühiskonna eksamiks õppima. lololz

15 comments:

A.A. said...

90 punkti kukub... (?)

Siiri said...

hui :D:D:D

Siiri said...

pigem mingi 40, kui väga veab

Crowhill said...

Oh kullake, mind valdavad samad emotsioonid. Kurat ja perse. Jutt sai väga... disjointed ja ultraliberaalsed hindajad hakkavad mind tõrviku ja sitahargiga taga otsima.
AGA võib-olla hindajaile meeldib. See on nii juhuslik. Aga kuradi sitt kirjand oli ikka. Nutame?

Siiri said...

nutame terviseks! hapukurgid ja heeringas minu poolt.

Anonymous said...

Kõigil läheb iga aasta persse. Ometigi saadakse ülikõvasi tulemusi kuidagimoodi. Paradoks?

Salajane Austaja said...

ära ole edev; sul õigekiri ja muu korras, kui, siis läheb sisust maha. ja sama siin. mu arust olid muide kõik jamad teemad, liiga üldised, ootasid hämamist.. oleks tahtnud mingist väiksemast alast, umbes nagu "sotsiaalmeedia mõju eesti poliitikale" kirjutada. sest nii laia teema puhul ei saanud mul mõtted kohe kuidagi otsa, jätsin kirjandi üsna poolikuks ja viimased paar lõiku tulid väga pinnapealsed. samamoodi kolm lehekülge.

Emilia said...

sama teema, samamoodi lühikesed varrukad ja meeldiv külmus aknast, samamoodi jooksis juhe poole pealt kokku. kaalusin kuuendat ja kümnendat teemat ka vahepeal. suht jama jutt tuli kokku, kardan, et läksin teemast mööda, aga noh. eks näis :D

Emilia said...

teemad mulle muidu meeldisid, tundusid kuidagi mõnusad ja lihtsad. sellised head hummi teemad, nagu üks sõbranna ütles

Siiri said...

ahjaa, seda ka, et need kirikukellad, mis mingi iga viie minuti tagant lällasid, käisid ka suht pinda. just hakkab mõte tulema ja siis jälle tilla-tolla, tilla-tolla, tilla-tolla...

ning anu n. ka muidugi, kes iga paarikümne minuti tagant nina sisse pistis ka küsis, kuidas meil läheb.

:')

Salajane Austaja said...

KIRIKUKELLAD APPI NEED KÄISID SEAL VÄHEMALT POOL TUNDI! jälgisin sel ajal komisjoniliikmeid, nad näisid ka üsna häiritud.
aga mul jäi õhust samas puudu, kuigi istusin täpselt klassi keskel. uhh. või oli see närvipinge, mis kurku pitsitas...

Salajane Austaja said...

+ mis mind veel häiris, oli see, et too keskmine komisjooniliige(ka tuntud kui wc-saatja) sõi mingit pirukat vahepeal.. mõtlesin teda paluda, et ta mulle ka midagi soolast tooks, šokolaadist mõtleminegi ajas iiveldama

Emilia said...

the joys of writing in auditoorium for 6 hours

Katja Stroof said...

FUCK.

Vähemalt mul on hea meel, et ei pea mitte kunagi enam kirjandit kirjutama. See oli lihtsalt õudne.

Siiri said...

mul on tunne, et läheb nagu eelmisel aastal: kõik, kes proovikirjanditel vähe punkte said, skoorivad nüüd kuhugi 90 kanti :DD ja vastupidi