10 April 2011

in love with your blood

terve nädalavahetus möödub muudkui pirukaid koostades ja tabeleid kirjutades. üheksandikud on lollid. ovulatsioon on naiste ja menstruatsioon meeste orgasm. suguhaiguste vastu saab end kaitsta suuseksi ja vaktsineerimisega. meestele on tehtud pillid. tüdrukud ei tea, mis täpselt nende kehaga iga kuu toimub. nutma ajab.

väga tõenäoliselt tuleb meie uurimistöö kuskil saja lehekülje kandis ja mul pole õrna aimugi, kuidas me selle kõik 20 minuti jooksul ära kaitsta suudame.


kõige rohkem kardangi ma kaitsmist ja seda, kuidas k.n. mingeid absoluutselt teemasse mitte puutuvaid küsimusi küsib. ma võin ilmselt juba praegu hakata otsima vastust küsimusele, kuidas vaesus ja 14-aastaselt tööl käimine meie uurimistööga seotud on, või veel hullem, mismoodi pedofiilid lapsi ahistavad ja miks me ometi sellest oma uuringus ei rääkinud. see on k.n. ja sealt võib kõike oodata.


ja peale kõige pole mul absoluutselt mingit viitsimist ega tahtmist ülikooli minna. lihtsalt ei ole ja kõik. tahan lihtsalt pilti teha ja oma unistused teoks viia. ma tahan aasta aja pärast oma nime kusagil näha. mul on nii palju ideid ja kõik (üli)kooliga seonduv lihtsalt surub neid maha nagu varakevadist tärkavat muru jalge alla tammudes. loll ülikool. loll. loll. loll.


ma olen nii lähedal ja samas nii kaugel oma elust

3 comments:

Erlessa said...

Ära siis mine ülikooli. Mis sul sealt ikka vaja on.

Salajane Austaja said...

True story. Aega ju on.

Hellera said...

Aga kui kooli ära lõpetad (keska), siis saada oma uurimustöö mujale ka. Näiteks ajalehtedele ja... ;) Sest see on suht nukker värk ikka.