3 April 2011

naked as we came






tegemist on mihkel kaarma lõputööga, teemaks "vangistatud kiir"
modell hans hendrik alla
mua diana kull
foto & ehted mihkel kaarma
edit siiri kumari (aka mina)

- - -

nägin unes pommitamist. vene hävitajad sõitsid ööpimeduses üle taeva, üksikud punased tuled vilkumas. inimeste karjumine, hirm, paanika. mitte kuhugi polnud minna. "miks nato ei tule" & põgenemine raudtee juures, kiiresti rongi peale "ronge ei saa nad pommitada"

ma pole vist elu sees nii suure adrekalaksuga üles ärganud.

*

leidsin mõned nädalad tagasi tumblrist eestlasest buliimiku. ta on alaealine ning tema kaalust alla võtmise viisiks on pidev näljutamine ning kui ta ühel hetkel enam nälgida ei jaksa, sööb ta meeletus koguses burgereid ja oksendab pärast välja. ta on praeguseks nälgimisega kaotanud 4 kilo, aga välimus ei muutu ning riided on sama kitsad. mul on lihtsalt nii kahju

"ma teen seda, sest mu poiss väärib paremat. ma tahan, et ta oleks mu üle uhke. ta on liiga hea, et minusugust tüdrukut omada... me olime eile öösel koos ning see oli niivõrd ebamugav, sest ma ei tahtnud ta lähedal olla, ma kartsin, et ta puudutab mind, tunneb kogu seda rasva. kõik oli nii vale"

*


- annie leibovitz

3 comments:

Saara said...
This comment has been removed by the author.
Iti said...

Mul vajus suu lahti, kui neid pilte FB-s nägin. Hans näeb lihtsalt ebamaine neil fotodel välja.

Kui sellised unenäod korduma hakkavad, proovi enne magamaminekut palderjaniteed juua.

Anonymous said...

Kusjuures ma näen ka üpris sageli unes, et linnas käib pommitamine. Või algab sõda.