16 April 2011

prepare yourself


kuna mu arvuti läks vahepeal katki, polnud mul mitte midagi paremat teha kui oma lauvärvi-kit välja otsida ning katsetama hakata. mõttes oli midagi neljapäevase stuudiosessiooni tarbeks. kõik ei ole muidugi veel 100% kindel, aga üldiselt hakkan ma ühe fotostuudioga koostööd tegema ning nad hakkavad inimestele pakkuma võimalust lasta endast äge foto teha (kostüümis ja meigitult ofc) ning siis mina teen sellest hiljem fotomanipulatsiooni. eestis ükski teine fotostuudio sellist teenust ei paku.

mis asja eriti ägedaks teeb, on see, et ma hakkan enam-vähem igal pildistamisel kaasas käima ning ma saan öelda, kuidas mingi foto peab välja nägema või mis poosi modell peab võtma... ma ei oskaks endale paremat suvetööd tahtagi!

igatahes, neljapäeval on meil proovipildistamine (kuna kodulehele on näidiseid üles vaja) ning kuna ideed ja teostus on kõik minu poolt, siis tegin ma ühele silmale sellise meigi, nagu ka modellile ilmselt tuleb. foto pealt pole võib-olla nii hästi näha (välguga tehtud siiski), aga mul on küll pool nägu täiesti teistsugune praegu. haha.

kasutatud on kuldset, helekollast ja valget lauvärvi (maycheer), artdeco valget sädelevat lauvärvi, musta silmalainerit ja ripsmetušši.

8 comments:

Abigaille Almeida said...

Väga vahva, et sulle meeldib.. :) Ma just mõtlesingi, et kui see fotograaf minult küsis, et kes võiks huvitatud olla, siis tuli pähe just sina.. Edu..

Siiri said...

ma ei oskaks ausalt öeldes paremat tööd tahtagi :D

Emilia said...

sa teistele ka meiki teed ?

Siiri said...

shootidel vahepeal ikka (kui mul meikarit kaasas pole). mis ma muidu selle hiiglasliku meigikogusega peale hakkaks :D

Emilia said...

Ei, seda nagunii :D aga mõtlesin just seda, et kui ball tulemas on (50ndad), siis oleks päris kihvt, kui sa oskaks teha seda meiki (ja/või soengut ) :D

Emilia said...

i'll take that as a no :D

Siiri said...

sorry, ma ei näinud seda kommentaari varem :D (ma ei käi vanu postitusi eriti tihti üle lugemas)
aga ma mõtlesin mingi tutoriali teha küll v-o

Emilia said...

oo, see oleks hea, tee jaa :)

https://www.youtube.com/watch?v=OMMyeZt7ZHQ&feature=player_embedded leidsin selle, meenusid kohe.