22 May 2011

city of dreams

käisin tartus. pildistasin peaaegu kogu filmi täis. nii ilus ja väsitav oli. kõik raha kulutasin ka ära. aga täiesti väärt seda. inglite linn. minu unistuste linn

kunstiajaloo eksami sain nelja, aga aastahinde sellegipoolest viie (kuna kõik ülejäänud tööd on veatud olnud, haha)

pirol. juurde astub kergelt purjakil härra. küsib suitsu. seejärel aga luges meile contra luuletuse joobes lindudest. mõne aja pärast tuli üks neiu ka suitsu küsima, lasime sellel ka luuletust lugeda, aga see oli ikka üsna kohutav ja m tegi selle peale päris krimpsus nägu

pärast seda kallas vihm meid krooksu mäel täiesti läbimärjaks ning kogu hallinnast kaasa võetud paha tuju jäänus sai uputatud odavavõitu valge veini sisse

ma luban, et ma kirjutan kunagi pikemalt, kui film ka ilmutatud on



eelmisel suvel odavale filmile tehtud pilt b-st

4 comments:

Tericus Fuzu said...

Oi, kui kena ma olen =D

Siiri said...

julgen vastu vaielda. sa oled imeilus!

Mort said...

Ja see mitte nii kena ja poolik Ultima Thule särgiga olen mina? Kus see pilt üldse tehtud on, ei suuda meenutada.

Siiri said...

jap, see oled sina täiesti, ning see on tehtud su elutoas. eks oma kodu ongi raske ära tunda.