25 May 2011

day of the dead

kuna ma ei viitsi kõiki pilte siia panna ja topeltpostitust teha, siis pikemalt saab lugeda suvelindudest ehk mu ingliskeelsest blogist, AGA üks neist piltidest tuli nii hästi välja, et see läheb siia ka.


modell: kadri vanaselja | mua: anna maria lapin

homme (loodetavasti) veel kaks outfiti ja seejärel peaks pisut ajaloo eksamiks ka õppima, aga teatud põhjustel on mul igasugune huvi selle eksami ja üldse kõigi oma tulemuste vastu kadunud ja nii lähen ma seda lihtsalt 'ära tegema'. kui ma saaksin vaadata ennast aasta tagasi ja talle seda rida näidata, mida ma praegu kirjutan, saaksin ma šoki ja ütleksin, et seda ei juhtu mitte kunagi. aga nii paljudes asjades olen ma selle vähese aja jooksul ümber mõelnud ja lõpuks ometi aru saanud, et see on just see, mida ma teha tahan ning millesse ma tagasi vaatamata sukeldun. minu kirg, minu armastus, minu kunst.

No comments: