23 May 2011

part one

sattusin hiljuti facebookis ühe eesti fotograafi peale (teeb ka selliseid ilusaid asju) ning leidsin ta portfooliost imekauni punapea, kes pärast mõningast kirjutamist nõustus ka mulle pildile tulema. ta pakkus kohe välja, et ma võiksin tema riidekapi ka üle vaadata, tal olevat seal lahedaid ja huvitavaid asju.

no olgu peale. osadel inimestel on tõesti mõnikord päris ilus seelik kapis.

panin ratta ühe väike-karja korrusmaja trepikotta ning sõitsin koos kadriga kitsas liftis viimasele korrusele. seejärel nägin ma maailma kõige ilusamat magamistuba antiikmööbli ja hiiglasliku voodiga ning siis avas kadri helerohelise kapi ning sealt voolas välja imeline narnia.

...ma olin riiete paradiisis.

seal oli kõike alates meeletust korsetikollektsioonist ja lõpetades eesti tippdisainerite viljadega. kogu ta tuba ujus riietest. seejärel tulid ehted. mul pole ühegi shoodi jaoks olnud nii raske ja samas nii kerge riideid valida - tahaks kogu kapi sisu pildile saada (ajaliselt võimatu), aga see-eest oli kohe iga asja juurde midagi võtta. otsisid sobivat kaelaehet, karbis oli kohe olemas. lõppkokkuvõtteks oli meil kolm komplekti riideid, mis kõik teisipäeval ka pildile saavad.




mul on kahtlane tunne, et ainult minust ja meikarist jääb seal küll väheseks - samas ei tea ma oma tutvusringkonnas mitte kedagi, kes oskaks soenguid teha, nii et läheb väga kiireks ja pingeliseks.

No comments: