10 June 2011

social starvation

juuste kohta veel paar sõna.

see oli midagi sellist, mida ma olen juba umbes aasta aega tahtnud teha. neljapäeva hommikul ärkasin üles ja otsustasin, et nii, täna on see päev. viis tundi hiljem väljusin ma juuksurist mõnikümmend grammi kergemana

mõnes mõttes on hea. alati on olnud mingi teema mu juustega (à la melian ja punased juuksed) ning ma olen väga harva saanud komplimente, mis on tehtud millegi muu kui mu juuste kohta. nüüd pole selleks enam võimalust. võib-olla nähakse nüüd ka inimest juuste taga - ma võin vähemalt loota, et seal on midagi märgata

samal ajal on ebakindlus mu lahutamatuks kaaslaseks - kui tihti ikka visatakse minema kõige ilusam osa oma välimusest?

* * *





käisin martini ja mihkliga loomaaias. minge ka, nii vahva on!

3 comments:

Emilia said...

ei ütleks, et juuksed kõige ilusam osa su välimusest olid/on, silmad vast :) aga nii palju kui ma ühe pildi pealt nägin, on uus soeng palju kenam ja kujutan ette, et nüüd tuleb vastupidiselt rohkem kommentaare juuste kohta

Iti said...

Miks sa jah arvad, et enam komplimente juuste kohta ei saa? :D

Aga see on huvitav küll, kui tähtsat rolli juuksed mängivad enesekindluse juures.

Salajane Austaja said...

^what they said. oleksid kiilakas, saaksid julguse eest komplimente, aga praegu piisavalt palju juukseid alles veel, et nende kohta hästi öelda. mu arust kõvasti etem kui enne.