22 July 2011

blogger's troubles

mul on uut kujundust vaja................

tahaks midagi lihtsat, heledat, võimalikult minimalistlikku. siis vbl paistaksid pildid rohkem välja. praegune disain on nii üle visanud. samas ma nägin nii palju vaeva & martin nägi _veel rohkem_ vaeva ning natuke kurb oleks seda lihtsalt niisama minema visata.

käisin täna stuudios ja lõpetasin ühe vana fotoprojekti ära, üllatavalt kiiresti läks ning mul vedas lausa nii väga, et keegi fotograaf oli kiige stuudiosse unustanud - nimelt ripub fotogeeni stuudios laest kiik alla - ja siis ma kiikusingi seal inimtühjas stuudios, lampide ja statiivide vahel, 2006. aasta vanity fair näpus.


behind the scenes stuudiost ning detail lõplikust pildist

suvi võiks veel umbes kaks kuud kesta. et mul oleks aega veel ringi rännata ja pildistada akendel kõõluvaid tüdrukuid ning rannas kudrutavaid armunuid. kuid ei. ma saan juba vähem kui kuu aja pärast 19. see on umbes sama vastik vanus kui eelmine aasta...


t ja mina ilusas läikivas liftis. pärnu '11

1 comment:

Tericus Fuzu said...

Uus kujundus oleks jah lahe.